Quanta aigua s'ha de beure al dia
L'OMS aconsella que es prengui diàriament un litre per cada 35 quilos de pes

Quanta aigua dha de beure al dia
L'aigua representa el60% del pes corporal d'un adult i, encara que l'H2O i els electròlits principals no s'acostumen a incloure en la llista dels nutrients, són components bàsics de la dieta.
L'organismeelimina aigua a través de diferents mecanismes, cosa que obliga a compensar el desequilibri amb una aportació externa per evitarla deshidratació.
L'Organització Mundial de la Salut(OMS) aconsella que es prengui diàriamentun litre per cada 35 quilos de pes. L'edat, el clima o la pràctica esportiva poden elevar aquesta quantitat. Qualsevol tipus d'aigua que reuneixi els requisits de potabilitat és suficient per mantenir lataxa d'hidratació.
Temes:
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió