Eleccions 23J
L’alcalde de Tortosa vota vestit d’època i demana «no retrocedir en el temps»
DIRECTE | Segueix al minut l’última hora de la campanya electoral
L’enquesta prohibida de les eleccions generals a Espanya
Sondejos de les eleccions generals de juliol 2023: últimes enquestes
Així estan les enquestes de les eleccions generals a Espanya 2023
Multimèdia | ¿Qui serà president? Els escenaris més probables
L’alcalde de Tortosa (Tarragona), Jordi Jordan, ha votat amb un vestit del Renaixement aquest diumenge en les eleccions generals, coincidint amb la Festa del Renaixement a la localitat, i ha demanat «no retrocedir en el temps».
En un tuit recollit per Europa Press, ha adjuntat una imatge seva votant i ha recordat que el Renaixement «era una època en què no hi havia democràcia».
«És necessària una mobilització per defensar els drets i les llibertats i no retrocedir en el temps més enllà de les festes de recreació històrica», ha afegit l’alcalde.
Temes:
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
