Denúncia de la cantant
Britney Spears, bufetejada pel guardaespatlles de Victor Wembanyama
Britney Spears es reconcilia amb la seva mare
Britney Spears aixeca polèmica després de publicar diverses fotografies en ‘topless’

La cantant Britney Spears va denunciar públicament el guàrdia de seguretat del jugador de l’NBA Victor Wembanyama per haver-la bufetejat després d’intentar acostar-se al jove jugador per felicitar-lo.
Spears va publicar a les seves xarxes socials que el 5 de juliol era a la recepció d’un hotel de Las Vegas, Nevada (EUA), quan va reconèixer l’esportista dels Spurs de San Antonio i va decidir aproximar-se per «felicitar-lo pel seu èxit».
Segons el seu testimoni, per cridar l’atenció de Wembanyama la cantant d’«Oops!... I did it again» va donar «un cop a l’espatlla» al jugador i després d’això el guàrdia de seguretat del basquetbolista li va clavar una bufetada «sense mirar enrere» fins al punt de gairebé «noquejar-la», provocant que li saltessin les ulleres.
Spears va confessar que se sentia avergonyida de compartir la seva història, però que ho feia per donar un exemple al públic que s’ha de tractar les persones amb respecte i va enviar un missatge solidari a aquelles persones que enfronten violència.
La intèrpret també va expressar que usualment ella és «assetjada» per seguidors i que fins i tot aquella nit havia estat envoltada per un grup d’almenys 20 fans i que cap va ser ferit per part del seu equip.
La versió del jugador
Wembanyama va donar la seva versió dels fets en una trobada amb mitjans de comunicació i va assegurar que no es va adonar que l’estrella de pop havia intentat acostar-se a ell fins a hores més tard després de l’incident.
Notícies relacionades«Una persona em va agafar per darrere, no per les espatlles, i mi no podia aturar-me. No vaig veure què va passar, sé que la van allunyar tot i que no sé amb quanta força», va dir l’esportista.
Spears va presentar una denúncia policial davant el Departament de Policia Metropolitana de Las Vegas i fins ara ningú ha sigut detingut, segons informació del diari ‘Los Angeles Times’.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- Trump ofereix garanties de seguretat a Kíiv si obté un acord de pau amb Rússia
- Marcus Rashford: "La meva raó principal és guanyar. I per jugar millor necessito ser feliç"
- Alcaraz alça el títol a Cincinnati gràcies a la retirada de Sinner en el primer set
- Dr. Jekyll & Mr. Flick
- Les seccions del Barça es veuen afectades pel ‘fair play’