Màquina gel Lidl
El gel està sent tema de conversa aquest estiu per la seva escassetat a Espanya, cosa que fins i tot ha ocasionat algun polèmic comentari per part d’algun càrrec públic.
El problema no és nou: ja va passar el 2004, segons ha explicat Antonio Jaime, encarregat de Fábricas del Hielo Norte, a Badajoz. La causa és l’alt preu de la llum, que fa que les empreses fabricants de gel ajustin la seva producció al màxim, ja que és un producte que, per emmagatzemar-se, també necessita electricitat –per no fondre’s–.
Notícies relacionadesÉs per això pel que les cadenes de supermercats estan fent el seu particular agost amb els petits electrodomèstics per fabricar gel en segons.
És el cas de Lidl, que compta amb diverses opcions: la més simple, que val gairebé 100 euros –99,99 euros, per ser més exactes– prepara fins a 11 o 12 kg de gel en 24 hores, sense necessitat de prerefredar. I promet fer fins a 9 glaçons petits en 7 minuts aproximadament.
- Amb 83 anys es va matricular a Belles Arts Miguel Ángel Gallo, l’estudiant de 92 anys que escriu una tesi doctoral sobre art a mà: «Li dedico sis hores diàries»
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Mercat laboral Nissan acomiadarà 211 treballadors dels seus centres auxiliars de Catalunya
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
- Concurs televisiu Mercè Ferrer, guanyadora del pot de 177.000 euros de l’"Atrapa'm si pots": "El programa m’ha ajudat a recuperar la confiança"
