Producte vegà
Lidl i Mercadona competeixen en el ‘boom’ de les natilles saludables
Les cadenes de supermercats aposten per augmentar les seves opcions veganes
Mercadona llança un dolç que molts els recorda a la seva infància

fcasals1785981 to go with afp story sweden economy retail custom160621182308 /
Com que cada vegada més persones s’afegeixen a la dieta vegana, les grans cadenes de supermercats estan adaptant acceleradament els seus catàlegs per satisfer les necessitats dels consumidors amb aquesta preferència alimentària. Es tracta d’un grup de clients en ple creixement, així que diverses companyies han apostat per aquests productes per fer competència al lideratge global de Mercadona.
Un exemple d’això són les opcions veganes de Lidl, que en els últims mesos ha incorporat a la seva oferta nous aliments. Entre les diverses opcions destaquen les natilles veganes, que han tingut una bona acceptació i han rebut comentaris positius a les xarxes socials.
Tenéis que probar las natillas de chocolate veganas del lidl. Pura droga sin cortar mi gente
— Antígona🌻 (@Anti_gonac) 16 de noviembre de 2021
Informació nutricional
Notícies relacionadesEs tracta d’un producte que està disponible en sabor vainilla i en sabor xocolata i que costa 69 cèntims. Segons indica el fabricant a l’envàs, les natilles de Lidl tenen un alt contingut en calci i també de vitamines D, B2 i B12.
A més, es poden considerar unes postres adaptables a diferents tipus de dietes. L’opció de xocolata té un valor energètic de tan sols 78 quilocalories per cada 100 grams, mentre que el valor energètic de les natilles de sabor vainilla és de 94 quilocalories per cada 100 grams.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables