Producte vegà
Lidl i Mercadona competeixen en el ‘boom’ de les natilles saludables
Les cadenes de supermercats aposten per augmentar les seves opcions veganes
Mercadona llança un dolç que molts els recorda a la seva infància

fcasals1785981 to go with afp story sweden economy retail custom160621182308 /
Com que cada vegada més persones s’afegeixen a la dieta vegana, les grans cadenes de supermercats estan adaptant acceleradament els seus catàlegs per satisfer les necessitats dels consumidors amb aquesta preferència alimentària. Es tracta d’un grup de clients en ple creixement, així que diverses companyies han apostat per aquests productes per fer competència al lideratge global de Mercadona.
Un exemple d’això són les opcions veganes de Lidl, que en els últims mesos ha incorporat a la seva oferta nous aliments. Entre les diverses opcions destaquen les natilles veganes, que han tingut una bona acceptació i han rebut comentaris positius a les xarxes socials.
Tenéis que probar las natillas de chocolate veganas del lidl. Pura droga sin cortar mi gente
— Antígona🌻 (@Anti_gonac) 16 de noviembre de 2021
Informació nutricional
Notícies relacionadesEs tracta d’un producte que està disponible en sabor vainilla i en sabor xocolata i que costa 69 cèntims. Segons indica el fabricant a l’envàs, les natilles de Lidl tenen un alt contingut en calci i també de vitamines D, B2 i B12.
A més, es poden considerar unes postres adaptables a diferents tipus de dietes. L’opció de xocolata té un valor energètic de tan sols 78 quilocalories per cada 100 grams, mentre que el valor energètic de les natilles de sabor vainilla és de 94 quilocalories per cada 100 grams.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Estudiants L’agitador Vito Quiles fa una breu aparició a la UAB en un matí marcat per la tensió i les càrregues policials
- ART Aquesta és l’obra de Picasso que ha desaparegut en un viatge de Madrid a Granada per ser exposada: valorada en 600.000 euros
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- INFORME Perfil de les addiccions: l’alcohol és la substància més consumida entre les dones, seguida de la cocaïna