Consells pràctics
¿Com has de cuidar la planta dels diners a casa?

La planta dels diners, el nom científic de la qual és Plectranthus verticillatus, és una de les plantes més esteses en balcons, terrasses i interiors de les llars espanyoles.
Procedent del sud-est de l’Àfrica, es coneix amb aquest nom (i també com a planta del dòlar) per una tradició que diu que, si es planta des d’un esqueix (cosa que significa que no val comprar-la) i creix sense problemes, en aquesta casa hi haurà sort i es guanyaran molts diners.
Pateix amb el fred
Notícies relacionadesLa planta creix en climes càlids o tropicals, però pot arribar a necessitar un ambient amb humitat. No convé sotmetre-la a baixes temperatures, perquè pateix quan hi ha entre cinc i deu graus, per la qual cosa cal entrar-la a casa a les nits d’hivern. És una planta que necessita llum, però no sol directe.
Necessita per créixer bé un substrat ben drenat i amb prou matèria orgànica. I quant al reg, cal regar-la una vegada per setmana a l’hivern i dues o tres vegades a l’estiu, quan la terra sigui seca.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?