El futbolista Riqui Puig firma un autògraf en un porc | Vídeo
Ser famós no sempre és un camí de roses: et reconeixen pel carrer i et demanen un ‘selfie’ o que els firmis un autògraf. I si no vols que et titllin d’estúpid o antipàtic, has d’atendre els teus fans de forma amable i amb un somriure, i estar disposat a firmar els autògrafs que et sol·licitin.
Però això no sempre és fàcil, sobretot tenint en compte que, moltes vegades, els fans no estan preparats per trobar-se amb el famós dels seus somnis i demanen que els firmin un autògraf en qualsevol suport que troben, des de roba fins a la mateixa pell.
Això és el que li ha passat al futbolista del Barça Riqui Puig, a qui li han donat per firmar un porc viu. El jugador sortia del Camp Nou amb cotxe i ha parat a firmar la samarreta del porc. El curiós és que ho ha fet sense immutar-se. O això sembla.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
