MODA I TELEVISIÓ
'Strangers things' i H&M treuen una col·lecció retro per a l'estiu
El gegant suec aposta pel 'look' dels vuitanta de la famosa sèrie de Netflix, que es reprendrà el 4 de juliol amb la tercera temporada

hmgoepprod
El 4 de juliol s’estrenarà a Netflix la tercera temporada de Stranger things, Stranger thingsuna de les sèries més populars entre el públic juvenil, i H&M vol celebrar l’ocasió llançant una col·lecció estiuenca(limitada) inspirada en la ficció dels vuitanta i paranormal dels nois d’una petita localitat d’Indiana, als Estats Units.
Estiu de 1985, calor i tots a la piscina pública de Hawkins, el poble on viuen Winona Ryder, Millie Bobby Brown i Finn Wolfhard, entre d’altres. En aquest escenari s’inspiren les samarretes gràfiques amb i sense mànigues, pantalons curts, conjunts, vestits, moda de bany i accessoris de piscina amb el rètol Stranger Things serigrafiat: sandàlies, barrets, ulleres de sol... Avís als molt fans: algunes d’aquestes peces són tan retro que els protagonistes les lluiran a la sèrie. A les botigues (seleccionades) arribaran el 23 de maig, així com a hm.com.
El disseny el firma l’equip intern d’H&M i Netflix. "Quan l’equip de disseny d’H&M va contactar per primera vegada amb el personal deStranger things, ens van explicar amb detall les tres trames de la temporada. Tot s’esdevé a començaments de l’estiu de 1985, i nombrosos episodis tenen lloc entorn de la piscina pública de Hawkins, on el personatge de Billy Hargrove (representat per Dacre Montgomery) treballa com a socorrista. Així que, era evident que la col·laboració d’H&M amb Netflix se centraria en una col·lecció basada en els típics dies estiuencs de descans al costat de la piscina", explicaEmily Björkeheim, de la firma sueca.
El jove actor australià Dacre Montgomery (24), a més, s’ha convertit en el model protagonista de la campanya publicitària. Un dels banyadors del socorrista, el de dos tons, fúcsia i teula, forma part de la nova col·lecció.
Björkeheim espera que al públic li encanti el "toc alegre i ‘cool’" de la col·lecció, amb logotips llampants, prints tropicals i acolorits.
Segueix Extra a Facebook
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Festa major Carrers de Sants contracten seguretat per les destrosses
- Espanya buidada El concurs de llançament de pernil
- Treball Gonzalo Bernardos diu el que ningú s'atreveix sobre l'absentisme laboral: "Prou ja amb la productivitat..."
- Batalla institucional La governadora de la Reserva Federal Lisa Cook demanda Trump per intent d’acomiadament
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Dimecres a la nit Una desena de veïns donen una pallissa a un lladre quan robava una noia a Badalona
- Salut Pública Catalunya avança al 22 de setembre l’inici de la vacunació contra la grip i la covid i ampliarà horaris als CAP: «Volem millorar les taxes»