nou projecte
Hello Kitty fa el salt al cine
La Warner acorda amb els propietaris de la icònica gata produir la seva primera pel·lícula
zentauroepp47237525 file in this oct 30 2014 file photo keith nunez left 190306131740 /
La famosa gata Hello Kitty debutarà en una producció de Hollywood de la mà de l’estudi Warner Bros., en una cinta en anglès produïda per Beau Flynn ('El rascacielos’, 'Proyecto Rampage'), ha anunciat aquest dimecres, 6 de març, la companyia japonesa Sanrio.
Serà la primera gran producció cinematogràfica en els 45 anys d’història de l’icònic personatge, una col·laboració que s’ha gestat en els últims cinc anys i que constitueix la primera vegada que Sanrio cedeix els drets de Hello Kitty i altres dels seus personatges "a un gran estudi cinematogràfic", va indicar l’empresa en un comunicat.
Sanrio va dir que "la recerca d’escriptors i talent creatiu començarà immediatament", sense oferir més detalls sobre l’obra, ni l’argument, ni la categoria (animació, 'live-action'... ) o el llançament.
"Hello Kitty ha sigut durant molt de temps un símbol d’amistat i esperem que aquesta pel·lícula serveixi per fer créixer aquest cercle", ha dit el fundador, president i director executiu de Sanrio, Shintaro Tsuji.
"Hello Kitty i els seus amics han sigut part de la nostra cultura compartida durant dècades i esperem explorar on la portaran les seves noves aventures", ha apuntat Richard Brener, president de New Line Cinema, subsidiària de Warner Bros. i responsable de produccions com l’oscaritzada trilogia 'El senyor dels anells’ (2001-2003). Brener va qualificar d’"estrany privilegi" el fet de poder "explorar les possibilitats d’una propietat intel·lectual tan atemporal".
Hello Kitty va protagonitzar diversos curtmetratges japonesos en la dècada dels 80 i ha sigut el personatge principal de diverses sèries.
Notícies relacionadesSanrio ha construït un imperi entorn de l’icònic felí, dissenyat el 1974, el rostre i la figura del qual encara es pot trobar en més de 50.000 productes cada any en 130 països: roba, accessoris, adhesius, peluixos, productes de papereria, vins, targetes de crèdit, guitarres, joguines sexuals, trens i fins i tot hospitals.
L’anunci d’aquesta producció de Hollywood es produeix quatre anys després que Sanrio revelés el juliol del 2015 els seus plans de realitzar el primer llargmetratge protagonitzat per Hello Kitty, que llavors preveia estrenar mundialment el 2019.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
