Vist a Twitter
Crítiques a una marca de roba per mostrar una dona seminua en un catàleg de samarretes

whatsapp-image-2019-02-06-at-093444
L’empresa guipuscoana Pukas Surf ha sigut objecte de crítiques en xarxes socials al conèixer-se que en el seu catàleg tardor-hivern de roba mostren una dona sense roba a la part inferior del cos per vendre les samarretes de la web.
Qualificada de sexista, per atreure l’atenció sobre la roba amb el cos nu d’una dona com a reclam publicitari, l’empresa ha sigut durament qüestionada en les últimes hores. La cosificació ha sigut assenyalada, a més, davant del contrast amb la roba masculina.
Notícies relacionades
En un comunicat emès a Eitb, l’empresa demana disculpes a "qualsevol persona que s’hagi pogut sentir ofesa". I recalca que mai han pretès ferir cap sensibilitat.
"No és la primera vegada que en els nostres catàlegs mostrem cossos d’homes i dones nus amb naturalitat, i mai hem pretès omplir les imatges de contingut sexista", expliquen. "Hem volgut mostrar el surf i la vida amb naturalitat, i continuarem fent-ho mentre no ferim ningú".
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- Conflicte al Pròxim Orient Hamàs allibera tots els ostatges vius i Israel entrega 2.000 presoners palestins
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026