Vist a Twitter
Posa un anunci fals de lloguer amb la imatge d'una cel·la i rep peticions d'informació
Una tuitaire va voler demostrar la desesperació de la gent per la vivenda a Madrid: "Necessitem solucions"

whatsapp-image-2018-12-26-at-100856-1
El preu dels lloguers a les grans ciutats està pels núvols i la desesperació per trobar un sostre decent es mostra cada vegada més a través de les xarxes socials, on se solen compartir i denunciar vivendes en condicions poc adequades.
A través de Twitter s’han denunciat autèntics "zulos" per preus elevats que s’anuncien en pàgines de lloguer i venda de vivendes amb total normalitat. No només s’hi anuncien, sinó que s’aconsegueixen llogar.
Conscient d’aquesta realitat, la tuitaire 'La buchinsky' va voler fer un experiment. Va agafar la fotografia de la cel·la d’una presó, va afegir una descripció i va posar el seu particular (i fals) anunci a Wallapop.
Notícies relacionades14 metres quadrats, en ple centre de Madrid, amb la imatge d’una cel·la i 'només’ 480 euros. En una hora ja tenia comentaris sol·licitant més informació.
"Si això no demostra que necessitem solucions jo ja no ho sé", conclou la jove davant de la desesperació de la gent per trobar una casa a bon preu.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Els comptes del 2026 El Govern d’Illa insisteix que l’ordinalitat i la gestió de l’IRPF són «fonamentals» en el nou finançament a l’espera de Montero
- Seguretat viària Europa avala que els joves de 17 anys puguin conduir a la UE acompanyats d'un adult amb experiència
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- Infraestructures a Sant Cugat El Govern i l’Estat desbloquegen la construcció dels dos intercanviadors entre Rodalies i FGC del Vallès, amb una inversió de 36 milions
- Educació Més de 27.000 alumnes van arribar l’any passat a Catalunya amb el curs ja començat