Vist a Reddit
La carta viral d'un home a la noia que va perseguir de nit
Un noi narra a les xarxes socials com va perseguir una noia a Belfast, però en el relat hi ha un gir dels esdeveniments: era per la seva seguretat

night-933182 1920
Caminaven en direccions oposades al centre de Belfast (Irlanda). Ella va mirar l’home breument i va continuar caminant. "Un parell de segons més tard, em vaig girar i vaig començar a seguir-te", explica l’usuari Karlosmdq en una carta que s’ha fet viral a Reddit. "Vaig notar que te’n vas adonar, que vas canviar el ritme i vas agafar el mòbil. Vaig mantenir la distància simulant parlar per telèfon. Vaig pensar a acostar-me, presentar-me i parlar amb tu, però no ho vaig fer i miraves de reüll on era".
Uns minuts després, van girar cap al carrer on es trobaven els cotxes de tots dos. "Si haguessis portat esportives probablement hauries sortit corrents, però portaves talons alts", continua relatant. "Em vaig aturar al meu cotxe, el teu era més avall, i et vaig veure fer-me una foto quan vas passar al costat del meu cotxe".
L’inici del relat sembla el d’una persecució, assetjament de carrer, però llavors ell comença a matisar el relat. "El que probablement mai vas notar és que hi havia dos nois més a l’altra vorera, que et van seguir abans que ens creuéssim per primera vegada, que et miraven i que semblaven estar drogats o borratxos... o totes dues coses. I et vas perdre també que eren a la cantonada d’un carrer sense sortida, van mirar el teu cotxe i després a mi. I els següents 10 minuts mentre vaig esperar dins del meu cotxe que arribés la policia".
Aquest noi assegura que lamenta l’ensurt, però diu que ell també va passar por. "No soc un heroi de cap manera, però el meu instint em va fer actuar així. La meva dona aparca al mateix carrer".
La publicació es va fer viral, tot i que va rebre diverses crítiques per la falta de credibilitat, davant de la qual cosa ell va voler actualitzar i matisar el text. "La situació em va espantar i no vull que davant d’aquest tipus de coses mirem cap a una altra banda. No esperis a veure què passa, truca a la policia, a un amic, pica una porta o entra en una botiga. En el pitjor dels casos et veuràs una mica paranoic", diu. "Vaig decidir seguir-la perquè no sabia les intencions dels nois. Probablement la meva decisió no va ser la millor, però és el que vaig fer i ningú va resultar ferit. Si torna a passar, provaria d’acostar-me a la persona i explicar-li la situació".
Notícies relacionades¿Per què no va intervenir directament? Per por. "Crec que miraven el maletí, ella vestia molt bé, i devia cridar l’atenció. Em va fer por que fossin violents. Per això vaig trucar a la policia, perquè en el pitjor dels casos hauria perdut 10 minuts parlant amb ells".
Finalment, i davant de les crítiques rebudes per creure que s’ha inventat la història, incideix: "M’és igual. Simplement fes-te un favor i mantén-te sa i estalvi. Gràcies a tots per consells, escepticisme, humor i bons desitjos".
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- Contra Sánchez Junts no descarta una moció de censura «instrumental» sense Feijóo com a candidat
- Informe tècnic El Fòrum Econòmic Mundial assenyala les 10 tecnologies amb més potencial per fer front al canvi climàtic
- FUTBOL El virus FIFA complica el clàssic al Barcelona i juga a favor del Reial Madrid
- CRISI CRIBRATGE L’Antonio, afectat per errades del cribratge del càncer de còlon a Andalusia: «Vaig esperar quatre anys els resultats»
- CAS CERDÁN-ÁBALOS L’empresària que va assegurar haver portat bosses amb efectiu Ferraz no declara al Senat, però ratifica que va entregar 90.000 euros al PSOE