producte de ferrero
Els fans de Nutella a Alemanya fan una crida al boicot per un canvi en la recepta
La fórmula de la famosa crema d'avellanes augmenta la quantitat de sucre
Una associació de consumidors d'Alemanya ha destapat aquesta setmana que l'empresa italiana Ferrero ha canviat la fórmula de la seva famosa crema d'avellanes, Nutella. La nova recepta, precisament, porta menys quantitat d'aquest fruit sec i, en canvi, més sucre. Aquesta modificació ha indignat els fans alemanys de Nutella, que critiquen la presència més gran de greixos. La crema fabricada per Ferrero i distribuïda a Alemanya ara porta el 56,3% de sucre pel 55,9% de l'anterior fórmula. A més, del 7,5% de llet desnatada en pols ha passat a un 8,7% després de la reformulació. Cal destacar que la recepta d'aquest tipus de productes pot patir variacions depenent del país on es distribueixi.
Aquestes modificacions han indignat els fans de Nutella, que fins i tot estan fent crides a boicotejar el producte. La campanya es mou per les xarxes socials, com Twitter, amb l'etiqueta #BoycottNutella. Ferrero, segons recull el 'The Guardian', ha acceptat que ha fet un "petit ajust" en la fórmula però ha assegurat que "la quantitat de sucre no ha augmentat" ja que la pujada d'aquest ingredient en els indicadors es deu a l'increment de la llet en pols.
Fa uns mesos, Nutella ja va estar al centre de les crítiques per la quantitat d'oli de palma que incloïa la seva recepta.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
