A LOS ANGELES (EUA)
Una foto de 175.000 euros
Una noia destrossa una exposició a l'intentar fer-se un 'selfie' amb unes obres d'art, perdre l'equilibri, caure sobre una de les bases i provocar l'efecte dòmino amb la resta de peces

sin-ttulo
Una noia posa per a una foto a la galeria d'art The 14th Factory, a Los Angeles (Califòrnia, EUA), perd l'equilibri i cau. Amb tan mala sort que, al tocar una de les bases de l'exposició de l'artista Simon Birch, aquesta peça cau i provoca l'efecte dòmino, que acaba desfent la fila de columnes.
L'exposició de Birch està formada per quatre fileres d'unes 10 bases o columnes fetes de materials com fusta, marbre o or. Cada peça està valorada en uns 20.000 dòlars (gairebé 17.500 euros). Algunes de les 10 peces que han caigut han patit un dany irreparable.
L'artista ha assegurat a mitjans locals que algunes s'han pogut reparar amb "una mica de pega" i que no ha emprès accions legals contra la noia perquè va ser un accident.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Obituari Mor Toni Cruz, membre de La Trinca i productor televisiu, als 78 anys
- Tennis Un imponent Alcaraz jugarà la seva tercera final seguida a Wimbledon
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida