Javier Marías agita el debat al comparar Podem amb la Falange
L'escriptor diu en l'article 'La peligrosa parodia', que publica aquest diumenge 'El País Semanal' que al partit de Pablo esglésies només li falta substituir el seu himne pel 'Cara al sol'

L’escriptor madrileny Javier Marías, dijous a l’hotel Casa Fuster de Barcelona. /
L'escriptor Javier Marías ha agitat el debat amb l'article que, com cada diumenge, ha publicat al suplement 'El País Semanal', al comparar Podem amb la Falange. A 'La peligrosa parodia', que és com titula l'escrit, l'autor de 'Todas las almas' i 'Tu cara tan blanca' fa un recorregut per la política internacional i nacional en què no se salva ningú.
De Mariano Rajoy diu que "no es cansa de deixar anar poca-soltades"; del PSOE, que semblen "detestar-se més entre si que qualsevol adversari polític", però és quan li toca el torn al partit de Pablo Iglesias, que es mostra més contundent en la seva definició.
"Hi ha un partit que es proclama d'esquerres, Podem, i que és el més semblant a la Falange des que va desaparèixer la Falange: només li falta substituir el vetust himne de Quilapayún en els seus mítings pel més vetust 'Cara al sol', i li sortirà el retrat", escriu Marías, sense fer ús algun d'eufemismes ni metàfores.
La resposta en Twitter no s'ha ha fet esperar i #Javier Marías ha sigut 'trendig topic':
Notícies relacionades
Pablo Iglesias no ha escrit cap tuit al respecte, però ha retuitejat el de @JaumeMayor
En els comptes de Twitter d'Íñigo Errejón i Irene Montero no hi ha cap menció a l'assumpte
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya