INTERCANVI DE PARAULES A TWITTER
La marca Hero es disculpa amb la periodista Samanta Villar
"La nostra intenció no va ser mai ofendre't. Et desitgem el millor", diuen en un tuit per tancar la polèmica

samantavillar
Hero Espanya es fa enrere i, després del polèmic tuit de divendres passat a la periodista Samanta Villar, ara li demana disculpes i li desitja que tingui una "feliç maternitat". "La nostra intenció no va ser mai ofendre't. Et desitgem el millor".
La polèmica va començar a Twitter divendres passat, quan el fabricant de menjar infantil va interpel·lar l'expresentadora de '21 días' a través de Twitter i la va qualificar d'"acomodada". Villar ha publicat un llibre, 'Madre hay más que una', en què explica la seva experiència amb la maternitat. Durant la promoció d'aquest llibre, la periodista va afirmar que "tenir fills és perdre qualitat de vida". Hero Baby es va aferrar a aquestes declaracions per publicar el primer tuit que va encendre la polèmica.
A @samantavillar, acomodada y famosa, sus hijos le hacen "perder calidad de vida”. Ánimo Samanta, tus hijos te querrán igual. #EmpiezaLaVida pic.twitter.com/bHcvQWNOFS — Hero España (@Hero_Spain) 17 de febrero de 2017
Hero va acompanyar el tuit amb el 'hashtag' #EmpiezalaVida, corresponent a una nova campanya per promoure la maternitat i desmitificar les renúncies que implica tenir fills.
Samanta Villar va respondre a través de la mateixa xarxa social a Hero Baby algunes hores després, però no entrant en el debat de la maternitat sinó sobre l'ús de l'oli de palma en alguns dels seus productes d'alimentació infantil, i això es va considerar una crítica a la companyia. El missatge de la reportera va ser compartit per milers d'usuaris, disgustats perquè les receptes incloguessin aquest ingredient.
Contràriament al que havia informat EL PERIÓDICO amb anterioritat, el missatge de la periodista va ser la resposta al tuit d'Hero que la qualificava d'"acomodada i famosa", i no al revés.
Notícies relacionadesVillar ha recollit nombroses mostres de suport a través de Twitter, entre elles la de l'actor Santiago Segura:
La companyia Hero ha publicat aquest dimarts un altre tuit en què aclareix l'ús d'oli de palma en els seus productes i defensa la nutrició sana i equilibrada que representen.
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Normativa dispar Les platges catalanes sumen 8 ofegats sense una regulació comuna de seguretat
- Acabat el 2031 El Liceu Mar transformarà 32.000 metres quadrats del Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Tancament del congrés del PP Feijóo es compromet a un «Govern en solitari» sense «cordó sanitari a Vox»: «O Sánchez o jo»
- Aranzels Trump, extasiat amb la seva pròpia estratègia però amb escassos resultats, amenaça de reactivar la guerra comercial i dispara la incertesa
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- És legal ficar el teu gos en una gàbia 8 hores al dia? L’advocat Xavi Abat et treu de dubtes: "Una abominació"