en una discoteca
Orlando Bloom i Selena Gómez, junts en actitud amorosa
orlando selena
Unes imatges publicades pel portal TMZ mostren l'actor Orlando Bloom i la cantant Selena Gómez junts en actitud amorosa en una discoteca de Los Angeles (EUA). Les fotos apareixen poc després que es relacionés Bloom amb la també cantant Katy Perrry. De fet, l'actor i la cantant van compartir uns dies de relació a Hawaii i fins i tot van ser fotografiats junts al Festival Coachella, celebrat el mes d'abril passat. Selena Gómez, per la seva part, és l'exnòvia del cantant Justin Bieber.
Temes:
- Cucurella, rumb al Reial Madrid
- LA CITA FUTBOLÍSTICA DELS EUA, el CANADÀ I MÈXIC El Brasil de Carlo Ancelotti és inquietant
- LA CITA FUTBOLÍSTICA DELS EUA, el CANADÀ I MÈXIC Espanya inicia el seu repte a Atlanta
- LA CITA FUTBOLÍSTICA DELS EUA, el CANADÀ I MÈXIC Alemanya dona la benvinguda a Curaçao amb una golejada
- LA CITA FUTBOLÍSTICA DELS EUA, el CANADÀ I MÈXIC La selecció iraniana, sota l’ombra del règim
