#YouTubeRewind: El resum del 2014 de Youtube
La plataforma recull els moments més destacats d'aquest any a la xarxa
S'acosta el final del 2014 i Youtube ha actualitzat el seu canal Youtube Rewind amb llistes de reproducció del més vist a la plataforma de vídeo de Google al llarg de l'any a nivell internacional i nacional. A més, per commemorar el final d'aquest 2014 la plataforma ha elaborat un vídeo, com ja va fer l'any passat, en què repassa el millor de l'any. El clip anomenat 'Youtube Rewind: turn down for 2014' ja acumula gairebé 73 milions de visites en poc més de dues setmanes.
En aquest particular resum de l'any, que compta amb una banda sonora amb els temes musicals més destacats d'aquest 2014 --'Happy', de Pharrel Williams, i 'All about the bass', de Meghan Trainor, entre ells--, apareixen alguns dels personatges més populars en aquest 2014 i fins i tot alguns que s'han fet famosos a través de les xarxes socials. També es fan referències als vídeos que més han triomfat aquest any en aquesta plataforma.
El vídeo de Youtube també recorda un dels fenòmens de l'any al seu clip, l''Ice bucket challenge'.
- Okupació Un propietari recupera la seva vivenda a la platja en una distracció dels ocupes
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
