A la N-141c
Mor un ciclista al ser envestit per un camió a Muntanyola (Barcelona)
És la tercera víctima mortal en les últimes hores que anava amb bicicleta

Un ciclista ha mort aquest dilluns al ser envestit per un camió a Muntanyola (Osona, Barcelona), el tercer de les últimes hores després de l’atropellament diumenge de dos ciclistes més a Níjar (Almeria).
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), l’accident de Muntanyola ha passat cap a les 9.20 hores quan, per motius que s’investiguen, un camió ha atropellat el ciclista a la N-141c, a l’altura d’aquest municipi barceloní.
Dos vehicles implicats
Segons les primeres informacions recollides pel SCT, un primer camió ha esquivat el ciclista, però un altre camió que anava darrere no ha tingut temps d’evitar l’impacte i l’ha envestit mortalment.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió