A la N-141c
Mor un ciclista al ser envestit per un camió a Muntanyola (Barcelona)
És la tercera víctima mortal en les últimes hores que anava amb bicicleta

Un ciclista ha mort aquest dilluns al ser envestit per un camió a Muntanyola (Osona, Barcelona), el tercer de les últimes hores després de l’atropellament diumenge de dos ciclistes més a Níjar (Almeria).
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), l’accident de Muntanyola ha passat cap a les 9.20 hores quan, per motius que s’investiguen, un camió ha atropellat el ciclista a la N-141c, a l’altura d’aquest municipi barceloní.
Dos vehicles implicats
Segons les primeres informacions recollides pel SCT, un primer camió ha esquivat el ciclista, però un altre camió que anava darrere no ha tingut temps d’evitar l’impacte i l’ha envestit mortalment.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos