Incident
L’incendi d’un cotxe a la Jonquera provoca retencions en l’AP-7
Opinió | AP-7: el gran embús
El cap de setmana no ha arrencat de la millor manera a l’autopista AP-7. A les 7.30 del matí, un cotxe s’ha avariat i incendiat a l’altura de la Jonquera (Girona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
A causa de l’incident, s’han tallat tots els carrils excepte un en sentit sud cap a Barcelona, una mesura que ha provocat quatre quilòmetres de retencions.
Posteriorment, s’ha procedit a la retirada del vehicle de la via i a les 10.30 s’han tornat a obrir tots els carrils a la circulació.
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- La dona sense pèls a la llengua
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente, psicòloga: "Si estàs malament a la feina, parla, no et rendeixis"
- Un subcampionat històric
- Escarabats, gentrificació i turistes al Gòtic
- L’Espanyol celebra el seu aniversari amb festa grossa
