Incident
L’incendi d’un cotxe a la Jonquera provoca retencions en l’AP-7
Opinió | AP-7: el gran embús
El cap de setmana no ha arrencat de la millor manera a l’autopista AP-7. A les 7.30 del matí, un cotxe s’ha avariat i incendiat a l’altura de la Jonquera (Girona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
A causa de l’incident, s’han tallat tots els carrils excepte un en sentit sud cap a Barcelona, una mesura que ha provocat quatre quilòmetres de retencions.
Posteriorment, s’ha procedit a la retirada del vehicle de la via i a les 10.30 s’han tornat a obrir tots els carrils a la circulació.
- Aturades a tot Espanya Així impactarà en la sanitat catalana la vaga de metges de la setmana que ve: la primària, al 25%, i l’activitat urgent, garantida
- Govern Salvador Illa es reincorpora dilluns al capdavant del Govern després de recuperar la mobilitat
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- BICENTENARI DE L'AUTORA D'UN CLÀSSIC Les fosques passions d'Emily Brontë
- 155 casos en total Catalunya torna a ampliar les restriccions per la pesta porcina, després de trobar dos senglars infectats fora de la ‘zona zero’
