Incident
L’incendi d’un cotxe a la Jonquera provoca retencions en l’AP-7
Opinió | AP-7: el gran embús
El cap de setmana no ha arrencat de la millor manera a l’autopista AP-7. A les 7.30 del matí, un cotxe s’ha avariat i incendiat a l’altura de la Jonquera (Girona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
A causa de l’incident, s’han tallat tots els carrils excepte un en sentit sud cap a Barcelona, una mesura que ha provocat quatre quilòmetres de retencions.
Posteriorment, s’ha procedit a la retirada del vehicle de la via i a les 10.30 s’han tornat a obrir tots els carrils a la circulació.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Tractaments innovadors per a trastorns Els experts pronostiquen que l'impuls dels EUA a l'ús de psicodèlics n'accelerarà la legalització a Europa
- Guia tecnològica Qui és qui en la carrera pel domini de la intel·ligència artificial
- Guia pràctica Les millors aplicacions d’IA per al teu dia a dia
- FÓRMULA 1 Alonso sortirà últim en el seu possible adeu a Montmeló
