Autopista al límit
L’incendi d’un camió talla l’AP-7 a Sant Celoni
La circulació ha quedat interrompuda completament i ha provocat cues de més de tres quilòmetres

L’ autopista AP-7 ha estat tallada a l’altura de Sant Celoni (el Vallès Oriental, Barcelona) a causa d’un incendi cap a les 10 del matí d’aquest dilluns a les rodes d’un camió que circulava en direcció Girona, cosa que ha generat 3,5 quilòmetres de cues, un nou dia de problemes en aquesta via ràpida. Una hora més tard, s’han reobert dos dels tres carrils, però les retencions s’han mantingut durant unes quantes hores.
Al voltant de la una del migdia s’ha normalitzat la circulació, però es mantenia el trànsit lent a l’altura del lloc de l’accident.
Els Bombers de la Generalitat han explicat que han activat quatre dotacions i que, segons les primeres informacions, no hi ha ferits.
Hi treballem amb 4 dotacions. Cremen les rodes d'un camió i, segons les primeres informacions, no consten persones ferides https://t.co/KfA7UzgQdF
— Bombers (@bomberscat) 13 de junio de 2022
Per la seva banda, el Servei Català de Trànsit (SCT) ha explicat també en un tuit que està tallada la via i recomana utilitzar la sortida 11 per desviar-se cap a la carretera C-35. Aquesta setmana està previst que s’anunciïn mesures per minimitzar els col·lapses en aquesta autopista, que registra dues retencions al dia.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»