Trànsit conflictiu
Més de 20 quilòmetres de cua a l’AP-7 en un altre dia caòtic a l’autopista
Una dona ha mort i dues persones han resultat ferides al xocar contra un camió incendiat a Castellet i la Gornal
Diversos accidents a l’AP-7, un d’ells mortal, provoquen aquest dissabte les enèsimes cues quilomètriques a l’autopista: un accident a Maçanet de la Selva ha tallat un carril en sentit nord cap a Girona durant tot el matí i ha causat fins a 14 quilòmetres de retencions entre els punts 90 i 104. A la una del migdia n’hi havia nou i ara, a les dues, n’hi ha sis.
D’altra banda, una furgoneta ha xocat contra un camió incendiat a l’altura Castellet i la Gornal. Com a resultat, una dona ha mort i dues persones més del turisme han resultat ferides, una d’elles de gravetat.
El sinistre s’ha produït a les 8.32 del matí, però les afectacions al trànsit continuen vigents: un carril ha estat tancat fins a les dues de la tarda i hi ha cinc quilòmetres de cua en sentit sud, cap a Tarragona.
Notícies relacionadesL’AP-7 pateix més de dos embussos cada dia, sense comptar els que es generen en hores punta. Des que es van aixecar les barreres dels peatges al setembre, s’han produït 636 embussos i altres incidències en el tram català. En aquest sentit, el director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, admet que l’autopista «ha tocat sostre» i aspira a suavitzar la situació amb carrils addicionals i una assistència més àgil per retirar vehicles accidentats.
Altres carreteres amb circulació complicada
La resta de la xarxa viària catalana també pateix problemes de circulació:
La C-32 pateix set quilòmetres de trànsit intens a Vilassar de Dalt (Barcelona) en sentit sud.
Hi ha quatre quilòmetres més de retencions a la C-60, entre Mataró i Argentona en sentit sud.
- La periodista que va dinar amb Mazón vol que es posi el focus en els que decidien
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Suport a Sánchez com a líder i candidat a la presidència
- Tornada a les aules Maribel Tarrès, directora d’institut: «M’agradaria que Educació retirés la prohibició total dels mòbils»
- Futur pol innovador a Sant Feliu
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Entendre-hi més La Xina vol un nou ordre mundial, Trump i Europa l’hi estan facilitant
- Guerra Rússia ataca per primera vegada la seu del Govern d’Ucraïna amb un nou rècord de drons
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Deixar-la estar