A TORROELLA DE FLUVIÀ
Un mort i tres ferits en un accident a la C-31 a Girona
Dos vehicles han xocat frontalment
undefined49511168 17 06 2019 cotxe dels mossos barcelona sociedad catalu a e190822181050 /
Una dona ha resultat morta i tres persones més han resultat ferides, una d’elles en estat crític, en un accident que s’ha produït aquest dimarts a la tarda a la carretera C-31, al terme municipal de Torroella de Fluvià (Girona), al xocar frontalment dos vehicles.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), l’accident s’ha produït al voltant de les 19.30 hores en el punt quilomètric 373 de la C-31, on han col·lisionat frontalment dos turismes per causes que s’estan investigant.
Com a conseqüència de la col·lisió ha resultat morta la conductora d’un dels vehicles, mentre que tres persones més han resultat ferides, una d’elles en estat crític que ha sigut traslladada a l’hospital Josep Trueta de Girona, i dos de menys greus que han ingressat al Trueta i a l’hospital de Figueres.
Notícies relacionadesAl lloc de l’accident s’han desplaçat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han fet tasques d’excarceració, i quatre ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquesta nova víctima ja són 134 les persones que han mort en accident de trànsit des de començament d’any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- La dona sense pèls a la llengua
- Forta, valenta i decidida
- Era energia pura
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente, psicòloga: "Si estàs malament a la feina, parla, no et rendeixis"
- Un subcampionat històric
- Escarabats, gentrificació i turistes al Gòtic
- L’Espanyol celebra el seu aniversari amb festa grossa
