A LA N-2
Mor un motorista al xocar amb un turisme al Masnou
Ja han mort 29 motoristes aquest any a les carreteres catalanes
Un motorista de 27 anys ha mort de matinada en un accident amb un turisme a la N-2 al Masnou (Maresme), ha informat el Servei Català del Trànsit (SCT).
Amb aquesta mort ja són 29 els motoristes morts des de principis d'any a les carreteres catalanes, 14 més que en el mateix període de l'any passat.
Carretera tallada
L'accident ha tingut lloc poc abans de les 00.30 hores a l'altura del quilòmetre 632,5 de la N-2 i ha causat la mort del motorista, R. B. M., de 27 anys i veí del Masnou.
Notícies relacionadesSis patrulles dels Mossos, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han traslladat al lloc del sinistre.
A conseqüència de l'accident, s'ha hagut de tallar la carretera en els dos sentits fins a les 01.00 hores, quan s'ha pogut donar pas alternatiu per un carril fins que a les 04.00 hores s'ha reobert del tot el trànsit.
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- De la política, ¿se’n surt? (VII) Alberto Fernández Díaz: «Em va doldre que Quim Forn entrés a la presó»
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Espanya buidada El concurs de llançament de pernil
- L’Espanya buidada s’aproxima als nivells de plena ocupació
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Dimecres a la nit Una desena de veïns donen una pallissa a un lladre quan robava una noia a Badalona
- Salut Pública Catalunya avança al 22 de setembre l’inici de la vacunació contra la grip i la covid i ampliarà horaris als CAP: «Volem millorar les taxes»
- Finançament del FLA La Generalitat refinança amb sis bancs 3.500 milions d’euros de deute i s’estalviarà 127 milions
- GUERRA A UCRAÏNA La Unió Europea denuncia que Rússia ha atacat la seva delegació a Ucraïna