A LA N-2
Mor un motorista al xocar amb un turisme al Masnou
Ja han mort 29 motoristes aquest any a les carreteres catalanes
Un motorista de 27 anys ha mort de matinada en un accident amb un turisme a la N-2 al Masnou (Maresme), ha informat el Servei Català del Trànsit (SCT).
Amb aquesta mort ja són 29 els motoristes morts des de principis d'any a les carreteres catalanes, 14 més que en el mateix període de l'any passat.
Carretera tallada
L'accident ha tingut lloc poc abans de les 00.30 hores a l'altura del quilòmetre 632,5 de la N-2 i ha causat la mort del motorista, R. B. M., de 27 anys i veí del Masnou.
Notícies relacionadesSis patrulles dels Mossos, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han traslladat al lloc del sinistre.
A conseqüència de l'accident, s'ha hagut de tallar la carretera en els dos sentits fins a les 01.00 hores, quan s'ha pogut donar pas alternatiu per un carril fins que a les 04.00 hores s'ha reobert del tot el trànsit.
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Judici fiscal general El cap de Gabinet d'Ayuso declara que "es desferma la bogeria" quan va donar el mail en què el fiscal es mostrava "disposat" a pactar amb González Amador
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- Prevenció Brian L. Mishara, psicòleg expert en suïcidi: "La primera pregunta no hauria de ser què et passa, sino qui ets"
- Crisi per la gestió de la dana El PP i Vox reprenen els contactes davant el relleu de Mazón i el nou cicle electoral
- Crisi per la gestió de la dana Rosa Álvarez: «Als nostres familiars els va matar la mala gestió, no el clima»
- Les memòries de l’excap de l’Estat Joan Carles, al seu fill: "Renunciar a la meva herència és rebutjar-me"
- El rei emèrit admet per primera vegada "relacions extraconjugals"
