Tràgic pont d'agost a Catalunya, amb nou morts en accidents de trànsit

La majoria dels sinistres van ser xocs frontals entre vehicles

2
Es llegeix en minuts

Elpontd'agost s'ha saldat amb un resultat tràgic aCatalunya: nou morts peraccidents de trànsit, una dada que el converteix en un dels pitjors de l'any en matèria de sinistralitat, més dos en vies urbanes.

Aquest diumenge, un noi de 26 anys va morir al xocar el vehicle que conduïa a la A-2, al quilòmetre 542 a l'altura deJorba (Anoia), contra un altre cotxe que va envair el sentit contrari. L'accident va provocar dos ferits lleus.

Un altre accident es va registrar a la C-352 a la Roca del Vallès (Vallès Oriental), quan dos vehicles van xocar frontalment. A conseqüència del xoc, van morir el conductor i la passatgera d'un dels vehicles. La dona tenia 73 anys i l'home, que va morir a l'hospital, 82. També hi ha dos ferits greus.

Dijous, el pitjor dia

El pitjor dia va ser el dijous 15 d'agost, amb tres víctimes en tresaccidents mortals, unes xifres que contrasten amb les del mateix cap de setmana de l'any passat, quan no hi va haver cap víctima mortal, si bé el 15 d'agost va caure llavors en dimecres.

El 15 d'agost un noi de 19 anys, Xavier S. P., que viatjava en un vehicle, va morir en un accident de trànsit registrat a la A-2, al terme municipal deBell-lloc d'Urgell (Pla d'Urgell).

També aquest dia, un home de 79 anys, Jorge S. L., va morir i cinc persones van quedar ferides de diversa consideració en un accident de trànsit a la C-59, a l'altura deCaldes de Montbui (Vallès Oriental).

El mateix dia, a la nit, una dona de 23 anys, Laura G. M., va morir i dues més van quedar ferides de gravetat en un accident de trànsit a la C-17 ala Garriga (Vallès Oriental), quan el vehicle va caure des d'un pont des d'una altura de 30 metres.

La passatgera d'una moto

Per una altra banda, el divendres 16 d'agost va morir un home de 84 anys, Antonio M. P., al bolcar elvehicle tot terrenyque conduïa després de sortir de la carretera B-24, al terme municipal dePallejà (Baix Llobregat).

Notícies relacionades

Dissabte passat hi va haver un altre accident mortal a la C-16 a Cercs (Berguedà), en què va morir un home de 69 anys, Florencio M. O., mentre que diumenge a la tarda una dona de 54 anys que viatjava com a acompanyant en unamotocicleta va morir al xocar contra una tanca a la carretera C-31E, a l'altura deMataró.

A més, dues persones més van perdre la vida en accidents al casc urbà de poblacions: un jove motorista a Lleida al xocar contra una marquesina d'autobús i una altra persona en un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta a Amposta.