Jornada Castellera a Terrassa
Terrassa es retroba amb els castells de gamma extra amb el 2 de 9 dels Minyons
Els egarencs també estrenen el primer pilar de 7 postpandèmia en la XLIV diada del grup
La plaça Vella de Terrassa s’ha retrobat aquest diumenge amb els castells de gamma extra gràcies al 2 de 9 amb folre i manilles que han descarregat els Minyons.
La XLIV diada dels malves ha sigut protagonitzada per una torre que el grup no havia completat des que va esclatar la pandèmia.
El grup l’ha defensat amb solvència, aclamat per tota la plaça.
Els amfitrions han estrenat també el pilar de 7 amb folre, a part de completar el 3 i el 4 de 9.
Castellers de Sant Cugat també protagonistes
Mentrestant, els Castellers de Sant Cugat també han aconseguit el seu màxim propòsit de la jornada, el 3 de 8, que han acompanyat amb el 4 de 8, mentre que han caigut quan intentaven el 2 de 7.
Al seu torn, els Castellers de Sants han descarregat el 3 de 9, el 4 de 8 i la torre de 7.
Els Minyons han obert plaça descarregant amb solvència el 3 de 9 folrat.
Un 2 de 9 que no es veia des d’abans de la pandèmia
En segona ronda, la plaça Vella va esclatar amb el 2 de 9 dels egarencs.
Els malves van aconseguir retrobar-se amb un castell que no completaven des d’abans de la covid-19 i que durant la represa només havien descarregat els Castellers de Vilafranca.
Notícies relacionadesEl grup ho va celebrar amb una gran eufòria entre els aplaudiments dels centenars d’espectadors que seguien la jornada.
Llegeix totes les notícies de Terrassa i de Sant Cugat del Vallès a EL PERIÓDICO Terrassa i EL PERIÓDICO Sant Cugat
- Kilian Jornet, als 38 anys, se sincera: "Hi va haver mesos en què no pagava el lloguer per poder córrer"
- Extraviat des del 2018 El rètol de la plaça de Barcelona dedicada al creador de l'‘estelada’ apareix a la venda a Wallapop
- Calendari Convocatòries d'oposicions el 2026: aquestes són les més demanades i amb més sortides
- Consum fantasma Més de 60 euros per deixar el carregador del mòbil connectat: les despeses invisibles que buiden la butxaca dels espanyols
- A Osona Els Mossos 'cacen' un motorista dos dies consecutius duplicant la velocitat permesa a la C-62
