Condemna
Confirmada la condemna de 24 anys a l’home que va matar la seva dona a ganivetades a Terrassa
No es podrà apropar ni comunicar-se amb els seus fills en 34 anys i haurà de pagar 550.000 euros a la família de la víctima

La sala civil i penal del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha desestimat el recurs d’apel·lació interposat per la defensa i ha confirmat la condemna de 24 anys de presó per a l’home que el juliol del 2019 va matar la seva dona a Terrassa clavant-li desenes de ganivetades per tot el cos.
El tribunal accepta els fets que es van declarar provats en la sentència de l’Audiència de Barcelona i rebutja l’atenuant, com sol·licitava la defensa, que l’acusat actués per causes o estímuls tan poderosos que provoquessin en ell una alienació.
Notícies relacionadesTambé es confirma la prohibició d’apropar-se o parlar amb els seus fills durant 34 anys i el pagament de més de 550.000 euros a la família.
El condemnat va causar a la seva dona 102 ferides amb punyalades al cap, cara, coll, tòrax i mans amb dos ganivets i unes tisores, amb la intenció de «causar-li un sofriment més gran», segons recull la sentència de l’Audiència de Barcelona. Després va anar a la comissaria de la Policia Nacional per confessar.
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez
- Nit del 21 de setembre La Baixada de l'Àliga, l'acte més multitudinari de les festes de Santa Tecla de Tarragona: horari, recorregut i talls
- El memorial als afusellats del Camp de la Bota arriba amb vuit anys de retard
- La discoteca Pacha es reinventa amb la mítica marca eivissenca Ku
- El cine espanyol pren Sant Sebastià
- Els nous ‘TN’