Cultura
El Museu de Terrassa celebrarà una ruta nocturna dedicada a l’Egara més antiga de la que hi ha constància
Serà dijous vinent 25 d’agost de 22 a 00 h
vista-aerea-terrassa
Dijous vinent 25 d’agost, el Museu de Terrassa (Vallès Occidental), portarà a terme una ruta nocturna dedicada a la ciutat fa un milió d’anys.
La ruta, que rep el nom Refresc de Patrimoni, busca traslladar aquells que hi participin a la Terrassa «més antiga de la que hi ha constància». L’activitat se celebrarà de 22 h a 00 h.
Per poder participar-hi és necessari inscriure-s’hi mitjançant correu electrònic (museudeterrassa@terrassa.cat) amb nom i cognoms, el nombre de places, un correu i un número de contacte.
Notícies relacionadesL’activitat, ressalten des del consistori, està pensada per a tots els públics i té un cost de 4 euros per persona, que es poden pagar el mateix dia en efectiu. El punt de trobada per donar el tret de sortida a la ruta serà la porta d’entrada del Castell Cartoixa.
Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa
- Tendència entre adolescents Preocupació per l’elevat consum de begudes energètiques en menors: "De tants anys i tantes llaunes, jo crec que ja m’hi he acostumat"
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
