Accident
Una menor atropella amb el seu patinet un nen de 6 anys a Terrassa
Li va provocar diverses ferides, entre les quals una possible fractura de clavícula
L’ordenança municipal de mobilitat fixa un mínim de 14 anys per conduir patinets i la resta de Vehicles de Mobilitat Personal
Una menor que circulava en patinet va atropellar ahir dimecres un nen de 6 anys a la plaça Vella de Terrassa (Vallès Occidental) i li va provocar diverses ferides, entre aquestes, una possible fractura de clavícula, han informat aquest dijous a Efe fonts de l’Ajuntament de la ciutat.
Els agents de la policia municipal que es van desplaçar al lloc de l’accident, que va passar cap a les 17.50 hores, van comprovar que el patinet no disposava de la placa d’identificació del vehicle. Segons ha detallat el Diari de Terrasa, citant testimonis de l’accident, la menor que conduïa el patinet té 12 anys.
Notícies relacionadesL’ordenança municipal de mobilitat de Terrassa fixa un mínim de 14 anys per poder conduir patinets i la resta de Vehicles de Mobilitat Personal (VMP), i fixa un límit de velocitat de 10 quilòmetres per hora en àrees per als vianants.
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Previsió meteorològica Els termòmetres espanyols tornen a disparar-se per sobre dels 30 graus i ja marquen valors típics d’agost en ple mes de maig
- En ple conflicte amb els sindicats El Govern aprovarà aquest dimarts la incorporació de 1.787 nous docents, personal d’atenció educativa i administratius
- Cas Zapatero La UDEF alerta el jutge del cas Zapatero que la SEPI ha entregat carpetes «buides i sense documentació»
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Rumb al sud 9 bons restaurants de Tarragona i província per disfrutar com un cèsar
