Accident
Una menor atropella amb el seu patinet un nen de 6 anys a Terrassa
Li va provocar diverses ferides, entre les quals una possible fractura de clavícula
L’ordenança municipal de mobilitat fixa un mínim de 14 anys per conduir patinets i la resta de Vehicles de Mobilitat Personal

Una menor que circulava en patinet va atropellar ahir dimecres un nen de 6 anys a la plaça Vella de Terrassa (Vallès Occidental) i li va provocar diverses ferides, entre aquestes, una possible fractura de clavícula, han informat aquest dijous a Efe fonts de l’Ajuntament de la ciutat.
Els agents de la policia municipal que es van desplaçar al lloc de l’accident, que va passar cap a les 17.50 hores, van comprovar que el patinet no disposava de la placa d’identificació del vehicle. Segons ha detallat el Diari de Terrasa, citant testimonis de l’accident, la menor que conduïa el patinet té 12 anys.
Notícies relacionadesL’ordenança municipal de mobilitat de Terrassa fixa un mínim de 14 anys per poder conduir patinets i la resta de Vehicles de Mobilitat Personal (VMP), i fixa un límit de velocitat de 10 quilòmetres per hora en àrees per als vianants.
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»