Roland Garros
Tsitsipas vol esborrar el somriure d’Alcaraz a París
«És el partit que estava esperant i estic a punt», va llançar el tennista grec abans del duel amb el murcià
Sorribes acaba amb el seu somni a Roland Garros amb una marató de gairebé 4 hores
«Aquest és el partit que estava esperant i estic a punt. Crec que ho esperava tothom. ¡Això comença!», va deixar anar Stefanos Tsitsipas davant el seu enfrontament amb Carlos Alcaraz d’aquest dimarts (20.15 hores, Eurosport). Per a l’actual número 1 serà l’últim pas abans de la gran cita, a les semifinals de divendres, anunciada des de l’inici del torneig en absència de Rafael Nadal, sempre que Novak Djokovic superi el rus Karen Khachanov i el tennista murcià el grec.
Tsitsipas se sent fort per impedir-ho, tot i que en els seus quatre anteriors enfrontaments mai ha pogut amb Alcaraz. El murcià se li ha ennuegat des que es van creuar, per primera vegada, a l’US Open el 2021 (6-3, 4-6, 7-6 (2), 0-6 i 7-6 (5).
«Ple d’energia»
«Guanyar-lo és un repte. Té una gran intensitat i està ple d’energia. És possiblement l’obstacle més gran per a qualsevol tennista. Però em sento preparat per al combat i crec que tindré opcions», valorava Tsitsipas.
No era de la mateixa opinió Alcaraz. «Crec que l’he guanyat totes les vegades que hem jugat, però això no vol dir que el guanyi aquí, tot i que el seu joc em va bé». Per tercera vegada, ahir va renunciar a entrenar-se a Roland Garros, reservant el dia de descans a la preparació física i la recuperació del cos. Una cosa inèdita en altres tennistes.
La sessió nocturna
Tsitsipas, que no ha tingut el millor inici de temporada, ha anat de menys a més a Roland Garros i se sent fort per competir contra Alcaraz, tot i que la sessió de nit no l’ajuda en els seus propòsits. Ni el fred ni la humitat afavoreixen al seu estil de joc, tot i que la seva experiència de la final jugada i perduda davant Djokovic el 2021 el pot ajudar a afrontar la cita.
Notícies relacionades«Jugar a terra és com pintar sobre una tela», diu Tsitsipas. «Em sento un artista quan joc a la pista i així m’agradaria que se’m reconegués», destacava ahir. Res a veure amb la manera d’afrontar els partits d’Alcaraz, també genial en la pista, però molt més efectiu. Tsitsipas va admetre que enveja la seva manera de jugar i, especialment, «el somriure amb què ho fa sempre. Ens ensenya a tots», va valorar el grec que per dins somia esborrar-l’hi com a mínim un dia.
¡Tenemos otro duelo de CF! 🔒
— ATP Tour en Español (@ATPTour_ES) 5 de junio de 2023
🇳🇴 @CasperRuud98 y 🇩🇰 @holgerrune2003 pelearán por una plaza en semifinales de #RolandGarros pic.twitter.com/c6NVHdT9rx
Rune pateix
A qui va estar a punt d’esborrar-se-li el somriure va ser a Holger Rune. El jove tennista danès, company de generació d’Alcaraz, va necessitar 3 hores, 59 minuts i un super tie-break final per desfer-se de Francisco Cerúndolo per 7-6 (3), 3-6, 6-4, 1-6 i 7-6 (10-7). El danès s’enfrontarà al noruec Casper Ruud, finalista del 2022.
- Augment de la quantitat Plaga de paparres a Catalunya: aquestes són les zones afectades
- Aquest exjugador del Reial Madrid demana el divorci després de descobrir que els seus dos fills són d’un amant
- OPEN D’AUSTRÀLIA Djokovic compleix la seva amenaça i es retira davant Zverev entre esbroncades: «Pot haver sigut l’últim»
- "Si hi ha 200 clarisses a Espanya, ¿per què deixar Pedralbes sense?"
- RADIOGRAFIA DEL CLUB BLANC-I-BLAU Del somni al malson amb Chen, "L’única solució passa per la venda"
- INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ¿Què és la febre hemorràgica?
- Mundial d’handbol Espanya es queda fora dels quarts després de caure amb Portugal
- Open d’austrÀlia Djokovic es retira i Zverev es jugarà el títol contra Sinner
- El partit del bernabéu "¿Vinícius a l’Aràbia? Ell és feliç aquí", recalca Ancelotti
- Així va l’Eurolliga El Barça hi torna amb un altre mal final de partit