ESTRENA EN EL CIRCUIT
Alcaraz conquereix el seu primer títol ATP a Umag
El jove tennista murcià s’imposa a la final al francès Gasquet
Primera final i primer títol. Carlos Alcaraz ha estrenat el seu palmarès com a campió d’un torneig ATP a l’imposar-se a la final d’Umag al francès Richard Gasquet per 6-2 i 6-2.
Alcaraz, de 18 anys i 73 mundial, s’ha convertit en el tennista més jove que aconsegueix un títol ATP des que el japonès Kei Nishikori s’imposés a Delray Beach el 2008, també als 18 anys. El tennista murcià es queda a només 10 dies de superar el rècord de Rafael Nadal que, amb 18 anys i 8 dies, va conquerir el seu primer títol ATP a Sopot (Polònia) el 2004.
Gasquet, de 35 anys i 62 mundial, que disputava la seva 32a final en el circuit, s’ha vist superat per un rival que des de l’inici del partit l’ha dominat amb el seu ‘drive’ i ha mantingut un ritme de joc que el veterà francès, rival de generació de Nadal, no ha pogut seguir.
Notícies relacionadesEl deixeble de Juan Carlos Ferrero ha conquerit el títol després de derrotar durant la setmana el francès Lucas Pouille (3-6, 6-2, 6-2), el txec Albert Martin (6-3, 6-1), el serbi Filip Krajinovic (7-6, 2-6, 6-1) i Albert Ramos (6-2, 7-6). Alcaraz succeeix en el torneig el croat Dusan Lajovic que va guanyar el títol el 2019 i Tommy Robredo, com a últim campió espanyol, el 2013.
El triomf d’Alcaraz, li suposa un premi de 41.000 euros i 250 punts que li permetran accedir aquest dilluns al ‘top 50’ del rànquing mundial en una progressió que va començar l’any al lloc 140 mundial.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
- ‘El segon violador de l’Eixample’ viu al carrer a Sant Antoni
- Ciència Liti contra l’Alzheimer
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- CRÍTICA Els Pecos, la venjança d’un fenomen fan menyspreat
- CRÍTICA El somni americà mutilat
- Estrena de televisió ‘El segon cafè’, actualitat i històries humanes
- La caixa de ressonància Springsteen, ¿el pròxim Princesa d’Astúries?
- Oriol Pla, actor: "És bonic que una cosa feta a Barcelona arribi a l’altra punta del món"
