PREPRARACIÓ ESPECIAL
Djokovic s’entrena a Mallorca amb el seu fill Stefan
El campió de Roland Garros participarà al torneig de dobles del torneig ATP de Mallorca sobre herba
Mentre Rafael Nadal anunciava la seva renúncia a Wimbledon, Novak Djokovic disfrutava d’un entrenament molt especial amb el seu fill Stefan al club Santa Ponça de Mallorca. L’actual número 1 mundial i últim campió de Roland Garros ha decidit jugar el torneig de dobles de la primera edició de l’ATP 250 de Mallorca sobre herba.
This is the tenderest thing you'll see today 😍😍
— Novak Djokovic (@novakfanchile) 17 de junio de 2021
Novak playing with Stefan ❤️@djokernole @jelenadjokovic
Video credits: @MallorcaChamps #NoleFam #TeamDjokovic #Mallorca pic.twitter.com/oiCFPN00KJ
La baixa de Nadal a l’All England Tennis Club de Londres col·loca Djokovic com el gran favorit a conquerir el 20 Grand Slam de la seva carrera. Malgrat el poc temps entre Roland Garros i Wimbledon, el tennista serbi defensarà el títol i, tampoc ha descartat la seva presència als Jocs Olímpics de Tòquio, a l’equip de Sèrbia.
Notícies relacionadesGoran Ivanisevic, entrenador de Djokovic, ha explicat que el tennista serbi jugarà el torneig de dobles com «un entrenament de qualitat», però que dimecres que ve marxarà a Londres per concentrar-se de cara a Wimbledon, on el dilluns 28 de juny obrirà la central com a campió del torneig guanyat el 2019 a la final contra Roger Federer.
El torneig mallorquí, el director del qual és Toni Nadal, comptarà en aquesta edició amb la presència també del rus Daniïl Medvédev (número 2 mundial) i de l’austríac Dominic Thiem, com a màximes figures.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Els protagonistes de l’esport el 2025 Lamine Yamal, una estrella que encara creix
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
