Temps
Jorge Rey parla dels «núvols de mosquits» en el seu últim pronòstic: «¿El camp és més verd?»
«Núvols de mosquits, aigua ben aviat.» Així comença un dels últims vídeos de Jorge Rey, el jove que va predir l’arribada del ‘Filomena’ al nostre país i que aquest cop repassa com tant dilluns com dimarts passat es van poder registrar temperatures per sobre dels 30 graus centígrads a Burgos, on ell resideix. «Dies d’estiu, de molta calor per als del nord», afirma el jove.
Curiosament, dimecres ha canviat el temps, just després que els «núvols de mosquits» fessin acte de presència i causessin algun estrall als ciclistes. «El que és clar és que ens indicaven un canvi de temps. Dimecres han baixat les temperatures i han arribat pluges al cantàbric», ha recordat.
Territori verd
D’altra banda, Rey ha volgut posar èmfasi en la vegetació que aquest any banya el territori burgalès: «¿Saben per què està tan verd? Altres anys era perquè no havia arribat la calor, les borrasques no havien donat treva i, sobretot, no havien arribat onades de calor», ha explicat sobre aquests fenòmens que tant l’estiu passat com aquest assolen repetidament a la Península. No obstant, segons el jove ‘youtuber’, «aquest any es deu a les plugesdel maig i el juny».
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment
