Predicció
Jorge Rey llança un avís especial: arriba l’anticicló ‘Carlos’ per congelar Espanya
Escalfament sobtat estratosfèric: podrà portar canvis a Espanya en les pròximes setmanes
Jorge Rey avisa del temps el febrer amb un refrany

Després del pas de la borrasca ‘Isaak’, el temporal de llevant, que ha portat neu, pluja i gran onatge, ha amainat. Ara li arriba el torn al temps anticiclònic.
El responsable del nou canvi de temps és un anticicló que ja ha sigut batejat per l’Organització Meteorològica Tradicional (Omet): el seu nom és ‘Carlos’. Aquest sistema d’altes pressions portarà sol, temperatures màximes més altes, però, com adverteix el jove meteoròleg Jorge Rey, unes temperatures mínimes «bastant notables».
Notícies relacionadesL’anticicló portarà ambient assolellat i estabilitat tot i que una de les seves principals característiques és el contrast tèrmic. Temperatures suaus (pròximes als 20 graus) en el centre de la jornada i termòmetres gelats durant les nits i les matinades. Segons Rey, zones del Pirineu podrien posar-se aquest dijous, 9 de febrer a -15 graus.
El anticiclón Carlos trae a España heladas de hasta -15ºC, calima, deshielos y subida de la temperaturas máximas 🥶😎https://t.co/avFFcCsVd8 pic.twitter.com/yv7FryoDyM
— Jorge Rey | JR (@eltiempoconjr) 8 de febrero de 2023
La bonança podria acabar-se en menys d’una setmana, amb l’arribada d’un nou episodi de pluges.
- Selecció femenina ‘La Reina’ mou peça: Alèxia Putellas, entre Vilda, les seves companyes i els espònsors
- Transport públic Tancada totalment una estació de l’L4 del metro de Barcelona
- Sobre la botzina electoral Barcelona salva la Nau Bostik de la Sagrera amb tres increments d’altura
- Prevaricació i falsedat Laura Borràs: ¿per què ha sigut condemnada? Quatre claus de la sentència
- Esmorzar preelectoral Jordi Martí Grau (BComú) encén l’empresariat: «Hem de dificultar l’ús del cotxe»
- LES CRÍTIQUES DE BORI FATI Xavi, sobre la polèmica setmanal del Barça: «Em preocupa l’Ansu, no el seu pare»
- Conflicte a l’est Guerra Rússia-Ucraïna, avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Comissió parlamentària L’investigador que va destapar el Catalangate assegura haver acreditat una «crisi de democràcia» a Espanya
- Finançament per a vivenda L’euríbor tanca març al tipus més alt des de novembre del 2008
- Investigació Itàlia bloqueja ChatGPT per no respectar la protecció de dades