Previsió meteorològica
Temps de Catalunya, avui dijous, 15 de desembre del 2022: pluges al matí, sol després
La inestabilitat pot continuar divendres
La borrasca ‘Efraín’ para el fred i assegura més aigua
Barcelona registra el novembre més càlid en 100 anys
Aquest dijous, 15 de desembre, i divendres, els efectes de la borrasca ‘Efraín’ aniran disminuint. De moment, hem registrat a Catalunya un nou episodi de pluges durant la nit i la matinada, tot i que durant el dia el sol s’anirà imposant.
Una banda de precipitació escombra d'oest a est. L'acumulació més destacada és de 16 mm a Tàrrega. pic.twitter.com/GcydXoStAw
— Meteocat (@meteocat) 15 de diciembre de 2022
Així, fins a primera hora del matí, el cel estarà bastant cobert. A partir de llavors, s’aniran obrint clars que avançaran de sud-oest a nord-est. A la tarda, els núvols tornaran a fer acte de presència, sobretot a les comarques del sud. Paral·lelament, hi haurà estrats baixos a la depressió central durant tot el dia.
Com dèiem, la matinada ha registrat pluges que han avançat d’oest a est i que durant el matí es restringiran a les comarques de Girona. En certs punts, les precipitacions han sigut intenses i acompanyades de tempesta.
A la tarda és possible alguna pluja al Pirineu, al nord-est i a l’extrem sud.
La cota de neu se situarà entre els 1.800 i els 2.000 metres.
Les temperatures iniciaran un descens progressiu, a excepció del litoral i prelitoral.
Notícies relacionadesHi pot haver alguna ratxa forta de vent a l’interior i a punts del litoral central.
Encara divendres hi haurà la possibilitat d'alguna precipitació feble a les comarques de la meitat est, però el cap de setmana sembla que s'estabilitza més la situació meteorològica. pic.twitter.com/t8mgd2KEcg
— Meteocat (@meteocat) 14 de diciembre de 2022
Divendres continuarà la inestabilitat, amb risc de pluja en alguns territoris, malgrat que sembla que serà el final d’aquesta setmana de pertorbacions. Dissabte i diumenge prometen ser més assolellats, tot i que freds.
- Crisi de parella Sobreviure al ‘baby clash’, la potencial crisi de parella que desencadena el naixement d’un fill
- Sector molt masculinitzat Yara, oficial de primera en obres amb 25 anys: "Vull arribar a un munt de noies i que s’adonin que aquest ofici també és nostre"
- Guadalupe, restauradora de mobles antics: «Les deixalles d’alguns són els meus tresors»
- Disturbis a Barcelona Els Mossos denuncien tres radicals del Barça per trencar els vidres de l’autocar de l’Atlètic a la seva arribada al Camp Nou
- Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia a la zona dels Trullols de Manresa
