Previsió meteorològica
Temps de Catalunya, avui, dimecres 14 de desembre del 2022: segueix la inestabilitat
La borrasca ‘Efraín’ para el fred i assegura més aigua
Barcelona registra el novembre més càlid en 100 anys
Tot i que no està previst el pas de cap front important associat a la borrasca Efraín, Catalunya tindrà aquest dimecres, 14 de desembre, un altre dia marcat per la inestabilitat, risc de precipitació en algunes comarques i boires. Serà, malgrat tot, una jornada de transició: es preveu que dijous la borrasca s’acosti més i augmenti de nou el perill de pluja.
S’espera que, a partir de primera hora del matí, els núvols vagin desapareixent. A partir de la tarda, tanmateix, el cel tornarà a cobrir-se, sobretot a les comarques de l’oest. Hi haurà estrats baixos o bancs de boira fins al migdia.
Durant la matinada ha plogut a diverses comarques, amb més intensitat i extensió al nord. A partir de la tarda arribaran noves precipitacions a l’oest. Seran pluges febles.
La cota de neu baixarà durant el dia dels 2.300 metres als 2.000.
Les temperatures, especialment les màximes, tornaran a pujar.
Hi pot haver vent fort a les comarques de Ponent, en la depressió central i en els dos extrems de la costa.
Notícies relacionadesLa Generalitat té activat avisos per mal estat del mar.
⚠ Actualitzat avís de situació meteorològica de perill (#avisosSMP) per estat de la mar ⚠
— Meteocat (@meteocat) 13 de diciembre de 2022
➡ dc. 06:00 - 18:00 TU
➡ Possibilitat d’onades > 2,5 m
➡ Grau de perill màx. 🟡 2/6
➡ Extrem nord i sector central del litoral
⏲ Hora local (h) = TU+1 pic.twitter.com/udzAuipCdk
Els dies vinents sembla que les clarianes aniran guanyant protagonisme, però no farà net del tot. A més, la temperatura anirà baixant lleugerament. pic.twitter.com/rjKxzPsnvU
— Meteocat (@meteocat) 13 de diciembre de 2022
Dijous continuarà sent inestable, però a partir de llavors aniran guanyant espai les clarianes. Els termòmetres iniciaran un important descens.
- El Barça segueix en caiguda lliure i naufraga contra un Mònaco en crisi (93-86)
- El Govern i el PP xoquen per la retenció d’un soldat espanyol al Líban
- Netanyahu acusa Espanya de lliurar una "guerra diplomàtica"
- L’inici del diàleg entre l’Iran i els EUA, en suspens pels atacs d’Israel i Hezbol·là
- El Girona pesca al Bernabéu davant un Reial Madrid en ruïnes
