Previsió meteorològica
Temps a Barcelona avui: arriba l’abril, arriba el fred
Arriba l’abril, i Barcelona i la seva àrea metropolitana inicien aquest divendres un cap de setmana de retorn a l’hivern. Després del tempestuós divendres, la capital catalana patirà temperatures hivernals, amb cops forts de vent de mestral, i, malgrat tot, bastantes hores de sol. El vent s’intensificarà a la tarda.
Cap de setmana amb ambient fred però força assolellat. Malgrat això, nevarà a la cara nord del Pirineu i diumenge és possible algun ruixat local al sector central del litoral i del prelitoral 👇 pic.twitter.com/KfGmrIU5Oj
— Meteocat (@meteocat) 31 de marzo de 2022
Dissabte també dominarà el sol, però continuarà sent un dia molt ventós, sobretot al matí. Diumenge no es descarta alguna pluja, però no serà ni intensa ni extensa. El fred serà especialment rigorós la matinada de diumenge a dilluns.
- A Lleida Passarel·les sobre el buit i aigües turqueses: la ruta a Catalunya que competeix amb el 'Caminito del Rey'
- Amb 83 anys es va matricular a Belles Arts Miguel Ángel Gallo, l’estudiant de 92 anys que escriu una tesi doctoral sobre art a mà: «Li dedico sis hores diàries»
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Mercat laboral Nissan acomiadarà 211 treballadors dels seus centres auxiliars de Catalunya
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
