Previsió incerta
¿Quin temps farà per al pont de desembre a Catalunya?
	
La setmana prèvia al més que cobejat pont de desembre acabarà amb l’entrada d’una massa d’aire fred que farà descendir les temperatures i portarà precipitacions a part de Catalunya i la resta d’Espanya. A partir de dilluns, el pronòstic encara és incert, però encara es poden aventurar algunes tendències.
¿Plourà?
Tot apunta que les precipitacions poden ser freqüents i intenses a part del nord d’Espanya, tot i que sembla que Catalunya es deslliura, almenys en els primers pronòstics, d’aquesta possibilitat. Diumenge entrarà una nova massa d’aire fred i portarà pluges al vessant cantàbric, i vent al nord-est. La sensació de fred serà més acusada. La inestabilitat augmentarà a partir de dimarts.
¿Farà fred?
Notícies relacionadesLes temperatures patiran alts i baixos al llarg de la setmana, segons la web eltiempo.es. Després de les pluges de dimarts, dimecres cauran els registres.
En qualsevol cas, aquests pronòstics encara són molt prematurs. S’haurà d’anar ajustant les previsions durant el que queda de setmana.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - Successos Els Mossos "cacen" un lladre "spiderman" que en 45 dies va robar en una vintena d’habitatges de Barcelona
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 
			
			
	
		