Reposició a Antena 3
Torna ‘Atrapa un millón’
Després del final de ‘La voz kids’, la cadena recupera en ‘prime time’ emissions del concurs presentades per Manel Fuentes.
Després del final de La voz kids, Antena 3 continua apostant pels concursos per al vespre del dissabte. La cadena ofereix a partir d’aquest vespre (22.00 hores) reposicions d’Atrapa un millón, presentat per Manel Fuentes.
Les parelles de concursants participants competeixen per un milió d’euros en metàl·lic (40 feixos de 25.000 euros cadascun). L’objectiu del joc és conservar el màxim de diners possible fins a l’última pregunta. Els concursants hauran de respondre a vuit preguntes. Les quatre primeres qüestions tenen quatre opcions de resposta, però només una és la bona. En canvi, en les tres preguntes següents tindran tres opcions de resposta. En la vuitena i última pregunta, els concursants s’ho juguen al tot o res: només hi ha dues opcions, una de vertadera i una altra de falsa. Atrapa un millón es va estrenar a Antena 3 el febrer de 2011, en què s’ha emès en prime time i a la tarda. Anteriorment havia estat presentat per Carlos Sobera.
- Llengua Junts denunciarà la regularització de migrants davant la UE per «marginar» el català
- Problema de sagnat Arriba a Espanya concizumab, la primera teràpia per a tots els tipus d’hemofília que pateixen 3.000 espanyols
- Horari laboral Comprar entrades per a un concert mentre treballes et pot sortir molt car: et poden acomiadar sense indemnització
- Tres treballadors detinguts Cau una banda que enviava cocaïna per avió del Brasil a Barcelona i la treien empleats de l’aeroport
- Zona exclusiva Messi projecta construir tres cases per als seus fills a Castelldefels
