Aquesta nit a La 2
TVE s’afegeix al Dia del Teatre
Amb motiu del Dia Mundial del Teatre, l’ens públic programa una nova edició de ‘La 2 es teatro’ amb l’adaptació de l’obra ‘Tea rooms’.

El Dia Mundial del Teatre, que se celebra avui, tindrà el seu espai a la televisió. RTVE ha programat una nova edició de La 2 es teatro, a les deu del vespre a La 2, amb l’adaptació televisiva de Tea rooms. La posada en escena de la novel·la homònima de Luisa Carnés explica la complicada història de diverses dones, empleades d’un distingit i cèntric saló de te del Madrid dels anys 30. El muntatge teatral va guanyar el premi Talía 2023 a la millor direcció, de Laila Ripoll. L’adaptació televisiva, produïda per RTVE en col·laboració amb el teatre Fernán Gómez-Centro Cultural de la Villa, està protagonitzada per les actrius Paula Iwasaki, María Álvarez, Elisabet Altube, Clara Cabrera, Silvia de Pé i Carolina Rubio.
A més, la plataforma online de RTVE també ofereix la seva àmplia col·lecció sobre teatre, amb obres com Cinco horas con Mario, Malvivir, Miguel de Molina al desnudo i Mariana Pineda.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- "Si et conviden a un sopar, no portis vi"
- Un bacteri podria causar 12 milions de càncers gàstrics