Estrena aquest divendres
‘HairStyle’, el ‘Masterchef’ dels perruquers, arriba a DKiss i Rakuten TV: «La perruqueria sempre ha estat devaluada»
Tot i que a la televisió espanyola s’han fet ‘talent shows’ de gairebé tot (cantants, ballarins, cuiners, cosidors, actors, de reformes...), encara no en teníem cap de perruqueria. Fins aquest divendres, 17 de novembre, que DKiss (21.00 hores) i Rakuten TV estrenen ‘HairStyle’, el ‘Masterchef’ dels perruquers, amb dos professionals del sector com a amfitrions: el mestre Rossano Ferretti, l’italià que ha creat un imperi gràcies als seus salons de bellesa i els productes de cura capil·lar, i Beatriz Matallana, estilista, maquilladora i experta en moda que ha col·laboratamb celebritats com Shakira, Elsa Pataki, Amaia Salamanca, Lali Espósito, Black Eyed Peas o Pierce Brosnan.
🌟 Enchufa la plancha, suelta la melena, échate gomina: está a punto de llegar @hairstyletvshow, el talent show de peluquería, presentado @therealrossanoferretti y la estilista #beatrizmatallana 🌟#HairStyle, the Talent Show estará pronto disponible, y gratis, en #Rakuten TV pic.twitter.com/YBUBKfzXL1
— Rakuten TV España (@RakutenTV_ES) 6 de noviembre de 2023
«La perruqueria sempre ha estat devaluada. Mai ha tingut una veu que digui: som aquí i som importants. Només durant la covid ens van trobar a faltar», es lamenta Ferretti, que destaca que avui dia que tant es parla de ‘skin care’ tothom coneix la rutina de cura de la pell, però no tant la dels cabells. «La gent no llegeix els ingredients dels productes que compra ni sap els colors que utilitzen els seus perruquers. I això és un gran problema», incideix l’estilista, al qual acudeixen ‘celebrities’ i membres de la reialesa en ciutats com Milà, París, Nova York, Miami, Dubai i Madrid.
10 perruquers professionals
Per això agraeix que un programa com aquest doni visibilitat a una professió «tan sacrificada» i que el que busca és fer sentir bé el client. «Quan algú se sent bé amb els seus cabells, se sent bé amb si mateix. I cuidar-se és un dels millors moments que tenim en la vida», remarca.
Rossano Ferretti i Beatriz Matallana, presentadors de ‘HairStyle’ /
A ‘HairStyle’ competeixen 10 perruquers professionals que s’enfronten a reptes com adaptar-se a les peticions dels clients, estudiar-ne els trets físics i aconsellar-los sobre els colors i talls de cabells que més els afavoreixen, realitzar pentinats per a ocasions especials i rescatar cabells fets malbé. A més, hauran de demostrar la seva destresa amb les brotxes, ja que hauran de completar els pentinats amb maquillatges de somni.
«Les habilitats professionals que tinguin a la seva esquena seran molt importants, però també hauran de destacar en habilitats personals, com desenvolupar la creativitat i la feina sota pressió», assenyala Matallana. «Els concursants han de tenir passió, talent i ser consistents perquè, a més d’artistes, han de ser empresaris», afegeix Rossetti, que no només presenta la versió espanyola de ‘HairStyle’, sinó també la que s’ha gravat per a Itàlia, Mèxic, el Brasil i els Estats Units.
Premi de 150.000 euros
Totes les ha rodat a Madrid la productora Shine Iberia (‘Masterchef’, ‘Maestros de la costura’), en un plató de 1.000 metres quadrats. El guanyador de la versió espanyola s’emportarà un premi valorat en 150.000 euros que li permetrà obrir un saló amb l’assessorament d’un equip d’experts encapçalat pel mateix Ferretti. A més, rebrà un xec addicional de 10.000 euros per invertir al seu saló i passarà a formar part de l’equip internacional de professors del màster de perruqueria ‘MDB Education’.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Nous hàbits de criança Anar al col·le amb bolquers, pijama o talons de ‘Frozen’: la falta de límits familiars tensa la gestió de l’aula a infantil
- Nous hàbits de criança Mireia Miralpeix, mestra d’Infantil: «Els nens agraeixen els límits, no poden carregar amb el pes de decidir quan es treuen el bolquer»
- Conseqüències del temporal Un edifici de Santa Coloma de Gramenet, desallotjat d’emergència dissabte per les pluges
- Obituari Adeu a Brigitte Bardot, mite eròtic del cine francès dels 60 i reina de la ‘chanson’
