Final del programa
Un micro obert traeix Antonio Montero i desencadena els dubtes sobre la continuïtat de ‘Sálvame’
El 23 de juny serà el dia en què ‘Sálvame’ s’acomiadi per sempre

El 23 de juny serà el dia en què ‘Sálvame’ s’acomiadi per sempre. Així, posarà fi a un recorregut televisiu de 14 anys en què ha regnat a la graella de les tardes de Telecinco i de milions d’espectadors.
No obstant, sembla que la productora es nega a acceptar la seva cancel·lació. Com va recollir Yotele, els seus satèl·lits a les xarxes socials estan entossudits des d’aleshores a fer creure els espectadors que el programa podria tenir un futur, fent insinuacions i missatges subliminars per generar i alimentar el fals debat de la seva possible continuïtat.
És el final d’un format històric que ha deixat devastats els espectadors i fans, que, des que es coneix la notícia, mostren pràcticament cada dia el seu descontentament a les xarxes. Una tristesa que es va convertir en il·lusió pel que va passar en directe.
Kiko Matamoros estava enmig d’una conversa sobre un tema que no tenia res a veure amb el desenllaç del programa. «Que divertit que és aquest programa», va comentar després que l’haguessin fet riure. Gema López va reaccionar immediatament dient: «Quina llàstima que s’acabi».
En aquell moment, Antonio Montero va dir: «No s’acabarà». Es desconeix si era conscient que tenia el micro obert o si, per contra, era un comentari en to de broma. El que sí que sabem és que aquest comentari no fa més que alimentar les notícies falses que circulen per les xarxes socials sobre el final del programa liderat per Jorge Javier Vázquez.
Però res més lluny de la realitat. Yotele s’ha posat en contacte amb Mediaset, que ha desmentit de manera taxativa aquests rumors i ha confirmat que els plans amb el final de ‘Sálvame’ segueixen segons el previst.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya