St. George’s Hall
Vídeo | L’entrada èpica de Blanca Paloma a l’alfombra turquesa d’Eurovisió 2023
Blanca Paloma, representant d’Eurovisió: «Tinc un vincle en somnis amb Rosalía»
Hannah Waddingham, la ‘capitost’ de ‘Ted Lasso’ que presenta Eurovisió
Els benjamins i els més longeus d’Eurovisió
L’alfombra turquesa d’Eurovisió 2023, en directe

És oficial: Eurovisió 2023 ja és aquí. Malgrat que la gala final no se celebrarà fins a aquest dissabte, 13 de maig, l’alfombra turquesa que va tenir lloc aquest diumenge va servir per donar el tret de sortida a aquesta edició 67 del festival. La cerimònia d’obertura es va portar a terme al St. George’s Hall, on les 37 delegacions es van reunir per rebre la benvinguda de Joanne Anderson, alcaldessa de Liverpool.
Blanca Paloma, representant espanyola d’aquest certamen, va completar una entrada èpica al so de la seva cançó ‘Eaea’, amb la qual espera enlluernar els eurofans tal com va fer Chanel l’any passat. Acompanyada de les seves coristes i ballarines, la il·licitana va fer la seva aparició vestida amb un elegant vestit blanc, a més dels serrells vermells que identifiquen l’artista de 33 anys. Com no podia ser de cap altra manera, l’escenografia de tot el grup va estar marcada pels moviments flamencs, que van acabar de segellar el que sense cap dubte va ser un dels gran moments de la inauguració d’Eurovisió 2023.
🇪🇸🕊️ Así de espectacular ha acudido Blanca Paloma y su equipo a la Turquoise Carpet de #Eurovision.pic.twitter.com/2NVLIWYLu0
— Espace (@eurovisionspace) 7 de mayo de 2023
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos