Tu i jo som tres
La crítica de Monegal: Bonica, et dono cent mil lires si et fiques al llit amb el meu marit

Nou culebró turc per a les tardes d’A-3 TV. Es titula ‘Pecado original’. L’arrencada ha sigut colossal, molt ben dissenyat perquè el personal quedi atrapat des del primer segon.
Una dama madura, ostentosa i pija (Ender), casada amb un multimilionari faldiller (Halit), contracta una jove i guapa cambrera (Yildiz) i el primer dia de feina li diu: «Bonica, seu i escolta. Et dono cent mil lires si et fiques al llit amb el meu marit. Us he d’enxampar al llit a l’habitació d’un hotel». I la cambrera, que està molt necessitada de diners, diu que sí. ¡Ah! Aquest començament és molt addictiu. Sembla que els guionistes li han donat un pas de rosca a aquella pel·lícula del 1993, ‘Una proposició indecent’ –va ser un gran èxit de taquilla– en la qual el riquíssim Robert Redford els ofereix un milió de dòlars a Demi Moore i al seu marit Woody Harrelson a canvi de passar una nit amb ella. O sigui, el marit serà un cornut, però amb banyes d’or, cosa que consola molt.
Notícies relacionadesLa variant turca d’aquest argument és fins i tot més recargolada. El que vol la fastuosa Ender és divorciar-se del seu marit enxampant-lo al llit amb una altra, i així poder denunciar-lo i quedar-se amb la seva fortuna. Naturalment tot és molt primitiu en aquest culebró. Dolents dolentíssims, bons boníssims, sense termes mitjans com tot maniqueisme, i una visió fastuosa de Turquia, malbaratament al màxim, cotxassos, joies, luxe ostentós i milionaris toscos plens de mal gust. Hi ha una trama paral·lela, que protagonitza la germana de la cambrera (Zeynep), una delicada jove, noia honrada i virtuosíssima, que entra a treballar en una empresa i el guapo i ric pollastre que la dirigeix ja s’ha fixat en ella i està coladíssim. Aquesta segona historieta és similar a un altre culebró que va estrenar T-5 sense cap èxit el 2021, ‘Love is in the air’; però ja sabem que a Telecinco els culebrons turcs tampoc els funcionen –els llatinoamericans menys encara– en canvi a A-3 tenen molt èxit. Aquest ‘Pecado original’ –juntament amb ‘Tierra amarga’ – està deixant els ‘Sálvame’ anat a rebuf.
Descobrir com agafen el madur millonetis al llit amb la jove cambrera produeix excitació col·lectiva en nuclis d’audiència significatius. Com a dada curiosa assenyalem que un dels grans espònsors, un fidel patrocinador d’aquests culebrons turcs de les tardes d’A-3 TV, és una acreditada empresa que fabrica cola, pasta adhesiva, per a dentadures postisses.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Telecinco Antena 3 Pel·lícules Turquia Ferran Monegal Terra Woody Harrelson Demi Moore Sálvame
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE