El més vist a Catalunya

El Barça femení també guanya en les audiències

La victòria a la final de Champions contra el Chelsea va tenir un 31,6% de ‘share’

El Barça femení també guanya en les audiències
1
Es llegeix en minuts

Les jugadores del Barça femení van aixecar aquest diumenge a Göteborg la seva primera Champions amb la seva victòria contra el Chelsea per 0-4 i també van posar el futbol femení a dalt de tot de les audiències, liderant amb solvència el rànquing català. 

El partit, que van retransmetre conjuntament TV-3 i Esport 3, va ser el més vist del dia a Catalunya, amb 778.000 telespectadors i un 28,4% de quota de pantalla. El postpartit, amb l’eufòria desencadenada i les jugadores culers rebent el trofeu, fins i tot va aconseguir més seguiment, amb 793.000 telespectadors i un 29,3% de ‘share’.

864.000 telespectadors

A aquestes xifres caldria afegir-li, a més, les del seguiment de la final de Champions a través de Gol TV, que va ser de 86.000 persones. Així, les dades finals de la victòria blaugrana sobre el Chelsea a Catalunya serien de 864.000 persones i 864.000 telespectadors i un 31,6% de ‘share’.

Notícies relacionades

Bastant més a baix va quedar el tercer programa més vist del dia a Catalunya, el ‘Telenotícies cap de setmana migdia’ de TV-3, amb 456.000 telespectadors i un 25,9%.

Amb aquesta victòria, les blaugrana no només van aconseguir una gran victòria per al seu equip, sinó que van demostrar l’interès pel futbol femení.