Espectacle televisiu
Movistar+ acull la Superbowl de la pandèmia
Movistar Deportes i #0 oferiran un Tampa Bay Buccaneers - Kansas City Chiefs que comptarà amb la menor assistència de la història pel virus

Ed Reed, dels Baltimore Ravens, celebra la victòria. /
L’esdeveniment esportiu més seguit del món ja és aquí. Com cada any per aquestes dates, la Superbowl torna desafiant aquesta vegada el coronavirus, que no ha pogut amb el més gran espectacle de l’orbe. Serà aquest diumenge quan Movistar+ (00.00 hores a Movistar Deportes i 00.10 a #Vamos) oferirà l’anhelada final del futbol americà, que enfronta aquest any a Tampa Bay Buccaneers i Kansas City Chiefs.
El jugador més llegendari de l’NFL, Tom Brady (Tampa), i una de les noves perles d’aquest esport, Patrick Mahomes (Kansas), lluitaran per alçar al cel dels EUA un trofeu històric. Des del Raymond James Stadium de Tampa (Florida), s’oferirà l’espectacle on seran posades totes les mirades del planeta, amb The Weeknd com a principal artista per al xou del descans i alguna sorpresa més que hi ha preparada.
Els de Tampa passaran a la història per ser el primer equip que juga una Superbowl a casa seva. Però les fites històriques no acaben aquí, ja que el ‘bucaner’ Tom Brady es prepara per jugar la seva desena Superbowl i batre així un rècord estratosfèric a l’NFL. Pel costat de Kansas, Patrick Mahomes, Travis Kelce, Tyreek Hill i l’entrenador Andy Reid busquen obtenir el bicampionat.
Aforament reduït
Notícies relacionadesLa interminable pandèmia passarà factura a l’entrada que registrarà el Raymond James Stadium. Els testimonis directes del matx seran 25.000 espectadors, l’assistència més petita en la història de la Superbowl a causa de l’emergència sanitària provocada pel nou coronavirus. Del total d’entrades, 7.500 corresponen a treballadors sanitaris vacunats. Totes les persones que es donin cita en estadi hauran d’utilitzar mascaretes proporcionades pels organitzadors de l’esdeveniment.
La dilatadíssima retransmissió televisiva explicarà amb els comentaris dels experts Moisés Molina, Andrea Zanoni, Rubén Ibeas, Javier López i Miguel Ángel Calleja. A més, Movistar Deportes 2 ha preparat un menú festí de la Superbowl per als més fanàtics de l’NFL i oferirà, des d’aquest dissabte, 24 hores de racions sense parar per escalfar una vetllada inoblidable. Una bona ració de cops, salsa musical com a acompanyament, una safata de passades espectaculars amb placatges picants, begudes energètiques i, de postres, esclafades.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- FUTBOL Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Accident Dos vianants ferits en ser atropellats per un autobús H12 a la Gran Via de Barcelona
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar