A ANTENA 3
Sebastián Yatra visita 'El hormiguero'
L'artista colombià presenta el seu nou senzill 'Chica ideal'

zentauroepp47732437 barcelona 12 04 2019 icult entrevista sebasti n yatra cant201105144729 /
Sebastián Yatra és el convidat d’aquesta nit de ‘El hormiguero’. El cantant i compositor colombià de 26 anys arriba per primera vegada al programa de Pablo Motos per presentar el seu nou ‘single’. ‘Chica ideal’.
Sebastián Obando Giraldo, conegut artísticament com a Sebastián Yatra, va néixer a la ciutat de Medellin, però als 5 anys es va traslladar a viure Miami amb la seva família, on començaria els seus estudis musicals.
Fidel representant del pop llatí, el 2014 va iniciar la seva carrera professional amb la cançó composta per ell mateix ‘El psicólogo’, que aconseguiria enfilar-se als primers llocs de les llistes a Colòmbia i Veneçuela. Al seu incipient èxit el seguiria els temes ‘Para no olvidar’ i ‘No me llames’.
Encadenant treballs en solitari amb col·laboracions amb diversos artistes colombians, el reconeixement internacional li va arribar el 2016 amb la cançó ‘Traidora’, que suposa tot un èxit a L’Amèrica Llatina, els Estats Units, Espanya i molt especialment a Portugal, on fa diversos concerts.
Amb dos àlbums d’estudi ‘Mantra’ (2018) i ‘Fantasia’ (2019), Yatre ha sigut nominat en diverses ocasions als premis Grammy, els Grammy Llatins i els Latin American Music, en què el 2018 va guanyar en la categoria de nou artista de l’any.
Col·laboracions i televisió
Amb col·laboracions amb artistes com Carlos Vives, Daddy Yankee, Joey Montana, Reik, OneRepublik i Jonas Brothers, entre d’altres, Sebastián també ha provat sort en la interpretació, ja que ha posat la seva veu a les pel·lícules d’animació ‘Smallfoot’ (2018) i ‘Kasper’ (2019) i com a actor ha aparegut en les sèries de la cadena Telemundo ‘Guerra de ídolos’y ‘La reina del Flow’. A televisió, Yatra ha col·laborat com a jurat en el concurs ‘La Voz Kid Colombia’ i com a assessor a la ‘La Voz España 2019’.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"