dies abans de la seva mort
Jordi Évole transforma en documental la seva última xerrada amb Pau Donés
El treball, titulat 'Eso que tú me das', es presentarà al Festival de Màlaga

combo-vole-y-dones
El Festival de Màlaga estrenarà el documental ‘Eso que tú me das’, dirigit per Jordi Évole i Ramón Lara, centrat en els últims dies de vida de Pau Donés, el líder de Jarabe de Palo, que va morir el juny passat a causa del càncer de còlon que patia des del 2015.
El festival, que celebra la seva 23a edició del 21 al 30 d’agost, reproduirà aquest documental en què, 20 dies abans de la seva mort, Donés va trucar el seu amic Évole des de l’hospital per assegurar-li que li quedaven pocs dies de vida i els volia passar a la seva casa de la Vall d’Aran.

Cartell del documental ‘Eso que tú me das’ /
«M’agradaria que pugessis, poguéssim tenir una xerrada, que la gravis i en facis el que vulguis», són les paraules de Pau Donés amb què el festival presenta el documental, resultat d’aquesta conversa.
De ‘HIT’ a Marqués-Marcet
Notícies relacionades«Un document únic d’una persona que va saber viure i morir apreciant la vida en la seva totalitat, d’algú que, arribat el moment de la veritat, no va voler anar-se’n sense deixar-nos a tots el testimoni del seu agraïment», segons assenyala el Festival de Cine de Màlaga en un comunicat.
Es projectarà també ‘La mort de Guillem’, l’últim treball de Carlos Marqués-Marcet, director que serà guardonat amb el premi Màlaga Talent, que s’afegirà a les ja anunciades ‘HIT’ de TVE, ‘Mi gran despedida’, ‘75 días’, ‘Dehesa, el bosque del lince ibérico’, ‘Isaac’ i ‘A Stormy Night’.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032