TU I JO SOM TRES
Alegria a casa, 'els Roper' han tornat
Per fi una alegria a Preguntes freqüents (TV-3). Han convocatPilar RaholaiJosep Cuní, junts, com abans, quan actuaven a 8TV i conformaven aquella parella tan entretinguda i extraordinària.Els Roper, els deien. ¡Ah! Van crear un duet molt simpàtic. Aquestacoupleescènica que va ser tan popular, al separar-se va seguir una vida mediàticament distant. A laPilarli van posar de seguida púlpit a TV-3.Allà hi predica gairebé diàriament amb un èxit –dins del processisme– extraordinari. Cuníva tornar a la ràdio i pica pedra cada dia a la SER, on protagonitza un magazín en llengua catalana i s’ha de llevar de nou, cada dia, a les quatre de la matinada. ¡Ah! Jo crec que aquest tàndem, malgrat la seva bifurcació professional, hauria de ser recuperat. Res és el que era, això és clar, però continuen concitant una atenció bàrbara.
A mi em va agradar el moment que van preguntar a Cuní: «¿Esperes que la resposta a la sentència del procés sigui potent?», i va respondre: «Com a periodista, espero la resposta a la sentència el dia que es produeixi. No penso fer cap prèvia sobre una informació que no tinc». Ho va dir fi, Cuní. Conscient d’on era, va preferir evitar dir: jo no he vingut aquí a especular ni a escalfar el personal fentagitpropsobre una sentència que encara no s’ha dictat. ¡Ah! LaPilarva arrufar les celles. Potser es va sentir incomodada. Va dir: «¡Està circulant que practicaran més detencions!». És a dir, un toc d’alarma. I llavors Cuní va contestar amb suavitat: «L’última vegada que em van convidar a aquest programa també es deia que intervindrien TV-3 immediatament... ¿Han intervingut TV-3? Mira, aquí estem».
Notícies relacionadesPermetin-me un pinzellada sobre l’admiradaPilar. Podria semblar que qüestiono la seva tasca a TV-3. Al contrari. LaPilarté tot el dret a dibuixar la seva versió del que passa ressaltant o esborrant, al seu aire, els colors de determinades zones del paisatge. El problema no és laPilar. La responsabilitat és de TV-3, que subministra pinzells, pintura i plataforma només a un determinat sector del gremi d’artistes dibuixants. I és clar, sempre pinten i ens venen el mateix paisatge. El mateix relat. Cuníes va acomiadar amb aquest reliquiari:«La Pilar no ha abandonat mai el seu paper de política i activista». I Pilar va contestar: «¡Josep, de vegades m’emociones!». És a dir, aquest apunt de Cuní li ha agradat.
- Habitatge La llei de propietat horitzontal ho deixa clar: la comunitat et pot prohibir tenir plantes o un hort al balcó
- Conflicte a l’Orient Pròxim Netanyahu defensa una operació terrestre per acabar amb el règim de Irán
- Metaner a la deriva Creix la por per la proximitat del vaixell fantasma rus a plataformes petrolieres en aigües líbies
- Sanitat pública Mil metges surten als carrers de Barcelona en la novena jornada de vaga des de l’octubre: «¡Pané, dimissió!»
- El jurat popular declara culpable d'assassinat l'acusat de matar un home a cops de matxet a Verges
