ACCIÓ SUBVERSIVA
Els anti-superherois de 'The Boys' arriben a Amazon
La plataforma de televisió Prime Video estrena aquest divendres l'adaptació del còmic de Garth Ennis i Darick Robertson
¿I si els superherois que se sacrifiquen pel món lliure, tal com ens mostren les pel·lícules taquilleres, són en realitat una colla de corruptes que van a la seva? Aquesta és la pregunta a la qual que dona resposta 'The Boys', trencadora, subversiva –i per moments gens agradable– sèrie d’acció fantàstica que aquest divendres, 25 de juliol, estrena a tot el món (inclosa Espanya) la plataforma de televisió per internet Amazon Prime Video.
Basada en un còmic de culte del 2007, escrit per Garth Ennis i dibuixat per Darick Robertson que ja va crear polèmica en el seu moment (DC Comic la va cancel·lar inesperadament després de sis entregues, descontenta amb la seva línia), 'The Boys' planteja la cara fosca del superheroi, quan aquests personatges són tan populars com 'celebrities', tan influents com polítics i tan venerats com déus, i a partir d’aquesta realitat abusen dels seus superpoders en lloc d’utilitzar-los per ferr el bé. Per intentar posar ordre en aquest evident perill per a la humanitat apareix un grup denominat 'The Boys', que té com a missió desemmascarar la corrupció dels falsos benefactors i descobrir a la totpoderosa corporació multinacional que maneja els superherois i oculta tots els seus bruts secrets.
'The Boys' ha aconseguit uns comentaris positius per part de la critica especialitzada, que ha catalogat aquesta producció d’entretinguda i oportuna (davant dels continus ‘pelotazos’ en taquilla dels superherois boníssims). Però també coincideixen a ressaltar que no és per a tots els públics: les escenes de sexe i violència són més explicites del que sol ser habitual en aquest tipus de produccions, així com el seu to, en el quall’amargor i el cinisme són els aspectes més destacats dels seus protagonistes.
Però al final, el resultat ha convençut a Amazon Prime Video que, quan encara no s’ha estrenat la primera temporada d’aquesta sèrie (que consta de vuit episodis), ja ha anunciat que en produirà una segona entrega.
El grup de 'Boys' està format per Hughie (interpretat per l’actor Jack Quaid), Billy Butcher (Karl Urban), Mother’s Milk (Laz Alonso), Frenchie (Tomer Capon) i The Female (Karen Fukuhara). L’actor Simon Pegg ('Misión imposible: Protocolo fantasma') apareix com a estrella convidada interpretant el pare de Hughie.
Notícies relacionadesPer la seva banda, els superherois d’'Els Set' estan liderats per Homelander (Antony Starr), a qui se li han unit Starlight (Erin Moriarty), Queen Maeve (Dominique McElligott), A-Train (Jessie T. Usher), The Deep (Chace Crawford) i Black Noir (Nathan Mitchell).
L’actriu Elisabeth Shue (nominada a l’Oscar pel seu treball a la pel·lícula 'Ressaca a Las Vegas’) interpreta Madelyn Stillwell, la vicepresidenta de la fosca multinacional Vought del Hero Management.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»